post

اجرای کمپین لبنیات صباح در عراق

اجرای کمپین لبنیات صباح در عراق : تبلیغات در عراق یکی از روش های بسیار هدفمند و موثر تبلیغاتی می باشد هم برای برندهایی که به این کشور صادرات گسترده ای دارند و هم برای برندها و شرکتهایی که محصولاتشان در این کشور حضور ندارد زیرا آمارها نشان دهنده این است که در ماه های محرم و صفر و پیاده روی مراسم اربعین بیش از ۲۵ میلیون نفر در این مسیر پیاده روی دارند که بین ۳ تا ۴ میلیون از این جمعیت متعلق به کشور ایران است،بسیاری از شرکتهای ایرانی با تبلیغ کردن در این ایام با هزینه های بسیار مناسب بین سالهای ۹۴ تا ۹۷ دستاوردهای بسیار مطلوبی داشسته اند.

اجرای کمپین لبنیات صباح در عراق

اجرای کمپین لبنیات صباح در عراق

شرکت فروشراه با شعار راهگشای مسیرهای راهبردی فروش افتخار این را داشته است با دارا بودن ۲ شعبه در شهرهای نجف و کربلا و همچنین دارا بودن تعداد قابل توجهی بیلبرد انحصاری در این مسیر بزرگترین کمپین های تبلیغاتی را از سال ۹۴ تا کنون اجرا نموده است،فروش راه علاوه بر دارا بودن بیلبردهای انحصاری در نجف و کربلا در کلیه شهرهای عراق از جمله میسان،العماره،بصره و بغداد و شهرهای کردستان عراق از جمله اربیل و سلیمانیه دارای برترین تابلوهای تبلیغاتی در این شهرها می باشد.

تبلیغات در عراق

طراحی بیلبردها در ماه های محرم و سفر باید کمی با تم رنگ های سنگین و همراه با شعارهایی متناسب با این ایام باشد،روش تبلیغ در عراق کمی با تبلیغ کردن در ایران متفاوت می باشد.

در تبلیغات محیطی از جانمایی تابلوها تا طراحی های گرافیکی و همچنین نوع انتخاب تابلوها و مدل قرارداد