ایونت برند رینوزیت

اسپانسرینگ و برگزاری ایونت رینوزیت در برج میلاد تهران

اجرای ایونت برند رینوزیت و دعوت از خانم شریفی نیا و سام درخشانی عزیز توسط گروه توسعه تجارت فروشراه که در این ایونت از هنرمندان و بازیکنان سرشناس دعوت گردیده بود و نیروهای سمپلینگ و پروموشن فروشراه به بهترین شکل ممکن پروژه های سمپلینگ و پروموشن متفاوتی را برای این برند به انجام رسانیدند.

ایونت برند رینوزیت

ما همیشه بر این باوریم که برای دستیابی به یک موفقیت یا باید اولین بود یا بهترین که قدرت اجرایی پروژه هایمان به ما این اجازه را می دهد که اعلام نماییم اولین شرکت تخصصی در زمینه تبلیغات BTL هستیم و پدید آورنده برترین ایده های اجرایی برای پروژه های سمپلینگ،پروموشن،ایونت و رودشو هستیم و ترجیح ما بر این است که به جای اجرای یک پروژه معمولی و رایج که همه برندها مشابه آن را اجرا کرده اند از پروژه هایی بهره مند شویم که با ایده هایی خلاقانه و متفاوت بتوانیم بازار محصولات شما را تغییر دهیم و این تخصص اتاق فکر گروه توسعه تجارت فروش راه می باشد.

ایونت برند رینوزیت و دعوت از خانم شریفی نیا و سام درخشانی عزیز

جمله ای سالیان سال است که برخی از شرکت ها از آن استفاده می نمایند که می گوید کیفیت اتفاقی نیست و واقعا بر اساس شانس و اتفاق نیست که به عنوان مثال یک پروژه سمپلینگ با کیفیت مطلوبی اجرا می شود و پروژه دیگری از حداقل کیفیت های لازم برخوردار نیست،تمامی واژه کیفیت به تجربه،دانش و تخصص لازم برای کار خلاصه می شود.

 

اسپانسرینگ و برگزاری ایونت رینوزیت در برج میلاد تهران
اسپانسرینگ و برگزاری ایونت رینوزیت در برج میلاد تهران

تمامی پروژه های اسپانسرینگی که برای برند رینوزیت به انجام رساندیم محبوبیت این برند را بین مخاطبانش به صورت روز افزون افزایش داده است.

امیدواریم در آینده نزدیک با دیگر هنرمندان عزیز کشورمان همراه شویم و شاهد گسترش روز افزون ایونت های اسپانسرینگی باشیم.

گروه توسعه تجارت فروشراه تشکر ویژه خود را از سرکار خانم مهرآوه شریفی نیا،پرویز برومند و سام درخشانی بابت تشریف فرمایی و قبول دعوت اعلام می دارد و همچنین تشکر مخصوصی از پژمان جمشیدی عزیز داریم.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *