همانطور که میدانید یکی از مهم ترین راه های تبلیغات و اطلاع رسانی در مورد ارائه خدمات و محصولات برگزاری نمایشگاه میباشد.برگزاری نمایشگاه ها قدمتی ۲۰۰ ساله دارند،اما برای موفقیت در این عرصه علاوه بر گزینش مناسب نیرو جهت غرفه نمایشگاه باید نکات دیگری مانند ساخت و تجهیز غرفه نمایشگاهی در مکانی که اجازه می کنید  را نیز در نظر داشته باشد.در حالت کلی مهم ترین بخش برگزاری نمایشگاه ساخت غرفه نمایشگاهی و تجهیز کردن آن غرفه ها میباشد.

این نکته را در نظر داشته باشید برای جذب مخاطبان بیشتر و دستیابی به موفقیت بیشتر  در عرصه ی فروش ،سمپلینگ و پروموشن و رودشو و تبلیغات محیطی و….غرفه نمایشگاهی شما هر چقدر زیباتر و مجهز تر باشد مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد.

امکانات غرفه نمایشگاهی در برگزاری نمایشگاه

  • ویترین ها و محل های مخصوص به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات ارائه شده. هرچه این ویترین ها و محل های تبلیغاتی زیباتر و جذابتر باشد ،مخاطبان بیشتری نتیجه آن جلب خواهد شد و اقدام به خرید محصولات و خدمات خواهند کرد. و باعث یک غرفه موفق در برگزاری نمایشگاه می شود.
  • افرادی که به عنوان نیرو جهت غرفه نمایشگاه انتخاب میشوند در جذب و اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط با مخاطب بسیار تاثیر گذار خواهند بود.آنان پل ارتباطی مشتریان خارجی و ایرانی با تولید کننده میباشند. باید در انتخاب این نیرو ها که از جمله نیروی متخصص پشت کانتر و مهمانداران خبره و مترجمان مسلط به ادبیات نمایشگاهی بسیار دقت کنید. زیرا این نیروها ی انسانی با پوشش مناسب و برخورد صحیح آن با مردم باعث می شوند مانند محرکی مردم را به داخل غرفه نمایشگاهی دعوت میکنند.
  • اتاق مذاکره برای تمام مسئولان و نیروهای غرفه نمایشگاهی ،که دور یکدیگر جمع شوند و در مورد مسائل و مشکلات غرفه شان بحث و بررسی کنند و به پیشنهاداتی را راجع به پیشرفت روز افزون برنامه های تبلیغاتی تصمیم گیری میکنند. آنان نتایج فروش و تبلیغات برنامه های سمپلینگ و پروموشن خود را مورد بررسی قرار میدهند.
  • پوستر های نصب شده و تصاویر جذابشان و رنگ های انتخابی برای آنان ،عناوین مناسب باعث خبرگی مخاطبان و رهگذران و جذب آنان به آن غرفه نمایشگاهی میباشد.
  • گل آرایی ها و تزیینات مختلف و جذاب باعث طراوت غرفه نمایشگاهی و چشم نوازی بازدید کنندگان است.

برگزاری نمایشگاه : گروه طراحی داخلی و غرفه آرایی فروشراه با هدف ارائه خدمات حرفه­اي معماري و دکوراسيون داخلي و در پاسخ به نيازهاي روز افزون،به منظور ارایه سرویس های مدرن فعالیت خود را در قالب یک تیم حرفه ای آغاز نمود. اين شرکت در زمينه مشاوره، طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي بر اساس اصل “طراحي علمي، ،کيفيت عالي ، زمان کمتر و قیمت مناسب ” خدمات خود را در زمینه های زیرارائه میکند.

طراحی و اجرای فضاهای تجاری
طراحی و اجرای فضای سبز(Landscape)
طراحی نما
طراحی و اجرای پروژهای خاص
طراحی و عملکرد شناسی
نظارت عالیه پروژه ها
نورپردازی ،انتخاب وسایل و چیدمان آن به سبک های کلاسیک و مدرن
بازسازی به همراه طراحی دکوراسیون و پارتیشن بندی داخلی
طراحی سه بعدی ۳DMAX شامل فضاهای داخلی و خارجی
مشاوره ،مطالعه در طرح، کيفيت، پيشگام در ارائه طرح هاي نوين درقالب سبک هاي مختلف، استفاده بهینه از فضا و هزینه و مشتري مداري جزء رسالت اصلي اين شرکت مي باشد.

برگزاری نمایشگاه

نمایشگاهها و همایش ها طی دو دهه اخیر دستخوش تحولات زیادی شده و به یکی از مهمترین ابزارهای توسعه فناوری و مبادلات تجاری تبدیل گردیده است. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ITC) در گسترش هرچه بیشتر فعالیتهای مربوط به نمایشگاهها و همایشها در سراسر جهان و متحول شدن آن نقش اصلی را ایفا کرده است.

نمایشگاهها و همایشهای بین المللی به عنوان یکی از مجاری و کانالهای معرفی کالاهای تولید شده، تبلیغات و انتقال تکنولوژی در دنیا از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

در این راستا تیم فروشراه با بهره گیری از نیروهای متخصص در امر برگزاری کلیه امور اجرائی مربوط به همایش ها،نمایشگاه ها،جشنواره ها و با داشتن سوابق در این زمینه نسبت به ارائه کلیه خدمات بصورت داخلی و بین المللی فعالیت می نماید.

برگزاری نمایشگاه و موفقیت

غرفه سازی نمایشگاهی امری حساس و ضروری

در انتخاب غرفه ساز متخصص قبل از برگزاری نمایشگاه دقت کنید ،شرکت غرفه سازی را انتخاب کنید که دارای مجوز و سابقه درخشان باشد

این تفکر اشتباه در ذهن برخی بوجود می آید که چون غرفه سازی شامل نجاری،نقاشی،برقکاری……میباشد اگر هر کدام از این متخصصان را به طور جداگانه دعوت کنیم غرفه نمایشگاهی شکل میگیرد،اما این تفکر اشتباه می باشد زیرا غرفه سازی مجموعه ای از این عوامل می باشد و کنار هم قرار گرفتن نجار و برقکار و نقاش متخصص اموزش دیده و برای غرفه سازی تنها توسط شزکت های غرفه ساز معتبر ممکن میباشد

از جمله توانایی هایی که این شرکت های متخصص و حرفه ای به صورت تخصصی ایفا میکنند به شرح زیر میباشد.

  • ارائه طرح ها و ایده های مدرن و سازه های متناسب با فناوری های نوین جهان تحت نظارت مهندسان ناظر
  • برخورداری از کادری معتبر و مجرب در نصب و استحکام غرفه نمایشگاهی
  • پیش از برگزاری نمایشگاه ناظران فنی و کیفی بر روند کار ساخت غرفه نمایشگاهی نظارت کامل دارند.
  • دارا بودن کارگاه مجهز و پیشرفته جهت برش و چوب بری و برقکاری ساخت غرفه ها.
  • مشاوران و برنامه ریزان با تجربه پیش از برگزاری نمایشگاه به صورت رسمی شروع به برنامه ریزی کرده و آغاز و پایان کار ساخت غرفه نمایشگاهی و مشخص کردن تمام مراحل کار را بر عهده گرفته و این امر حیاتی از عهده ی افراد غیر حرفه ای و بدون تخصص خارج میباشد.

برگزاری نمایشگاه توسط فروشراه برگزاری نمایشگاه توسط فروشراه برگزاری نمایشگاه توسط فروشراه

برگزاری نمایشگاه توسط فروشراه برگزاری نمایشگاه توسط فروشراه برگزاری نمایشگاه توسط فروشراه

برگزاری نمایشگاه توسط فروشراه برگزاری نمایشگاه توسط فروشراه برگزاری نمایشگاه توسط فروشراه برگزاری نمایشگاه توسط فروشراه

 

مفید بود ؟ به اشتراک بگذارید