برگزاری نمایشگاه و غرفه سازی نمایشگاهی

برگزاری نمایشگاه : همانطور که میدانید یکی از مهم ترین راه های تبلیغات و اطلاع رسانی در مورد ارائه خدمات و محصولات برگزاری نمایشگاه میباشد.برگزاری نمایشگاه ها قدمتی ۲۰۰ ساله دارند،اما برای موفقیت در این عرصه علاوه بر گزینش مناسب نیرو جهت غرفه نمایشگاه باید نکات دیگری مانند ساخت و تجهیز غرفه نمایشگاهی در مکانی که اجازه می کنید  را نیز در نظر داشته باشد.
در حالت کلی مهم ترین بخش برگزاری نمایشگاه ساخت غرفه نمایشگاهی و تجهیز کردن آن غرفه ها میباشد.

این نکته را در نظر داشته باشید برای جذب مخاطبان بیشتر و دستیابی به موفقیت بیشتر  در عرصه ی فروش ،سمپلینگ و پروموشن و رودشو و تبلیغات محیطی و….غرفه نمایشگاهی شما هر چقدر زیباتر و مجهز تر باشد مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد.

امکانات غرفه نمایشگاهی در برگزاری نمایشگاه

  • ویترین ها و محل های مخصوص به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات ارائه شده. هرچه این ویترین ها و محل های تبلیغاتی زیباتر و جذابتر باشد ،مخاطبان بیشتری نتیجه آن جلب خواهد شد و اقدام به خرید محصولات و خدمات خواهند کرد. و باعث یک غرفه موفق در برگزاری نمایشگاه می شود.
  • افرادی که به عنوان نیرو جهت غرفه نمایشگاه انتخاب میشوند در جذب و اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط با مخاطب بسیار تاثیر گذار خواهند بود.آنان پل ارتباطی مشتریان خارجی و ایرانی با تولید کننده میباشند. باید در انتخاب این نیرو ها که از جمله نیروی متخصص پشت کانتر و مهمانداران خبره و مترجمان مسلط به ادبیات نمایشگاهی بسیار دقت کنید. زیرا این نیروها ی انسانی با پوشش مناسب و برخورد صحیح آن با مردم باعث می شوند مانند محرکی مردم را به داخل غرفه نمایشگاهی دعوت میکنند.
  • اتاق مذاکره برای تمام مسئولان و نیروهای غرفه نمایشگاهی ،که دور یکدیگر جمع شوند و در مورد مسائل و مشکلات غرفه شان بحث و بررسی کنند و به پیشنهاداتی را راجع به پیشرفت روز افزون برنامه های تبلیغاتی تصمیم گیری میکنند. آنان نتایج فروش و تبلیغات برنامه های سمپلینگ و پروموشن خود را مورد بررسی قرار میدهند.
  • پوستر های نصب شده و تصاویر جذابشان و رنگ های انتخابی برای آنان ،عناوین مناسب باعث خبرگی مخاطبان و رهگذران و جذب آنان به آن غرفه نمایشگاهی میباشد.
  • گل آرایی ها و تزیینات مختلف و جذاب باعث طراوت غرفه نمایشگاهی و چشم نوازی بازدید کنندگان است.

برگزاری نمایشگاه

برگزاری نمایشگاه : گروه طراحی داخلی و غرفه آرایی فروشراه با هدف ارائه خدمات حرفه­اي معماري و دکوراسيون داخلي و در پاسخ به نيازهاي روز افزون،به منظور ارایه سرویس های مدرن فعالیت خود را در قالب یک تیم حرفه ای آغاز نمود. اين شرکت در زمينه مشاوره، طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي بر اساس اصل “طراحي علمي، ،کيفيت عالي ، زمان کمتر و قیمت مناسب ” خدمات خود را در زمینه های زیرارائه میکند.

طراحی و اجرای فضاهای تجاری
طراحی و اجرای فضای سبز(Landscape)
طراحی نما
طراحی و اجرای پروژهای خاص
طراحی و عملکرد شناسی
نظارت عالیه پروژه ها
نورپردازی ،انتخاب وسایل و چیدمان آن به سبک های کلاسیک و مدرن
بازسازی به همراه طراحی دکوراسیون و پارتیشن بندی داخلی
طراحی سه بعدی ۳DMAX شامل فضاهای داخلی و خارجی
مشاوره ،مطالعه در طرح، کيفيت، پيشگام در ارائه طرح هاي نوين درقالب سبک هاي مختلف، استفاده بهینه از فضا و هزینه و مشتري مداري جزء رسالت اصلي اين شرکت مي باشد.

برگزاری نمایشگاه

نمایشگاهها و همایش ها طی دو دهه اخیر دستخوش تحولات زیادی شده و به یکی از مهمترین ابزارهای توسعه فناوری و مبادلات تجاری تبدیل گردیده است. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ITC) در گسترش هرچه بیشتر فعالیتهای مربوط به نمایشگاهها و همایشها در سراسر جهان و متحول شدن آن نقش اصلی را ایفا کرده است.

نمایشگاهها و همایشهای بین المللی به عنوان یکی از مجاری و کانالهای معرفی کالاهای تولید شده، تبلیغات و انتقال تکنولوژی در دنیا از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

در این راستا تیم فروشراه با بهره گیری از نیروهای متخصص در امر برگزاری کلیه امور اجرائی مربوط به همایش ها،نمایشگاه ها،جشنواره ها و با داشتن سوابق در این زمینه نسبت به ارائه کلیه خدمات بصورت داخلی و بین المللی فعالیت می نماید.

برگزاری نمایشگاه و موفقیت

غرفه سازی نمایشگاهی امری حساس و ضروری

در انتخاب غرفه ساز متخصص قبل از برگزاری نمایشگاه دقت کنید ،شرکت غرفه سازی را انتخاب کنید که دارای مجوز و سابقه درخشان باشد

این تفکر اشتباه در ذهن برخی بوجود می آید که چون غرفه سازی شامل نجاری،نقاشی،برقکاری……میباشد اگر هر کدام از این متخصصان را به طور جداگانه دعوت کنیم غرفه نمایشگاهی شکل میگیرد،اما این تفکر اشتباه می باشد زیرا غرفه سازی مجموعه ای از این عوامل می باشد و کنار هم قرار گرفتن نجار و برقکار و نقاش متخصص اموزش دیده و برای غرفه سازی تنها توسط شزکت های غرفه ساز معتبر ممکن میباشد

از جمله توانایی هایی که این شرکت های متخصص و حرفه ای به صورت تخصصی ایفا میکنند به شرح زیر میباشد.

  • ارائه طرح ها و ایده های مدرن و سازه های متناسب با فناوری های نوین جهان تحت نظارت مهندسان ناظر
  • برخورداری از کادری معتبر و مجرب در نصب و استحکام غرفه نمایشگاهی

  • پیش از برگزاری نمایشگاه ناظران فنی و کیفی بر روند کار ساخت غرفه نمایشگاهی نظارت کامل دارند.
  • دارا بودن کارگاه مجهز و پیشرفته جهت برش و چوب بری و برقکاری ساخت غرفه ها.
  • مشاوران و برنامه ریزان با تجربه پیش از برگزاری نمایشگاه به صورت رسمی شروع به برنامه ریزی کرده و آغاز و پایان کار ساخت غرفه نمایشگاهی و مشخص کردن تمام مراحل کار را بر عهده گرفته و این امر حیاتی از عهده ی افراد غیر حرفه ای و بدون تخصص خارج میباشد.
تامین نیرو غرفه نمایشگاه

تامین نیرو غرفه نمایشگاه

تامیین نیرو جهت غرفه نمایشگاه؛انرژی مضاعف برای کسب و کار شما

تامین نیرو غرفه نمایشگاه : یکی از بهترین روش های تبلیغ و اشاعه کسب و کار شرکت در نمایشگاه ها و استفاده از نیروی های جوان و اموزش دیده میباشد. از این رو تامیین نیرو جهت غرفه نمایشگاه یک امر بسیار تاثیر گذار می تواند باشد.

اگر دقت کنید متوجه میشوید مردمی که در حال عبور از کنار غرفه شما هستند ،این سوال در ذهنشان ایجاد می شود که شما در غرفه خودتان  حال انجام چه فعالیتی هستند تنها یک دعوت و خوش رویی کوچک باعث جذب آنان به غرفه شما خواهد شد باید در انتخاب نیرو جهت غرفه نمایشگاه برای غرفه نمایشگاهی  بسیار با دقت عمل کنید زیرا این گزینش نتیجه مهمی برای کسب و کار شما خواهد داشت.

چگونگی تامین نیرو غرفه نمایشگاه

همانطور که میدانید برگزاری نمایشگاه یک فرصت مناسب برای سود دهی چند برابری در کسب و کار شما است،بنابراین تامین نیرو جهت غرفه نمایشگاه نیز از موارد بسیار مهم می باشد که ذهن صاحبان کسب و کار را به خود مشغول کرده است و برایشان چالش ایجاد میشود که چه ویژگی های در نیرو های  غرفه نمایشگاه باعث میشود تا مردم به آنان جذب شوند و تمایل به خرید پیدا کنند.؟

تحقیقات و آمار در چندین سال اخیر نشان می دهد مهم ترین ویژگی موجود در این افراد شادابی  می باشد،زیرا افراد شاداب باعث ماندگار شدن یک رویداد در ذهن شما خواهند شد ،همین احساس خوب باعث میشود پس از مدت زیادی نیز مردم غرفه نمایشگاهی شما را از یاد نبرند و بعد از برگزاری نمایشگاه نیز به دنبال خرید دوباره از شما باشند.

استفاده از افراد منظم و خوش برخورد و شیک پوش در گزینش نیرو جهت غرفه نمایشگاه در خاطره ای  ماندگار بر ذهن افراد نیز بی تاثیر نخواهند بود.

اگر شما میخواهید از نتیجه ی خوب فعالیت سمپلینگ،پروموشن ،رودشو تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی خود آگاه شوید باید از صحبت هایی که افراد مختلف در مورد غرفه نمایشگاهی شما میکنند این نتیجه را بدست آورید.

تامین نیرو نمایشگاه

تامین نیرو نمایشگاه

نیروهایی که شما در غرفه نمایشگاهی خود،  به آن احتیاج دارید.

۱-استفاده نیروی مناسب برای پشت کانتر و اطلاع رسانی در برنامه های سمپلینگ و پروموشن و رودشو ضروری میباشد.سعی کنید افرادی مسلط و حرفه ای برای تبلیغ خود استفاده کنید که دارای قدرت کلامی بالا و انرژی مثبت و خوشحال و خوش برخورد باشند.

۲-مهمانداران مسلط و آشنا با چگونگی دعوت افراد به غرفه نمایشگاهی و برخورد مناسب با مهمانان از تمامی اقشار جامعه و با سطوح فرهنگی مختلف،باید بتواند با افراد جوان یا مسن خانوم یا اقا ،برخوردی مناسب با شرایط مختلف افراد داشته باشند،به گونه ای که احساس غریبی رو نا آشنایی به آنان دست ندهد.

۳-  یک نکته مهم در تامیین نیرو جهت غرفه نمایشگاه استفاده از مترجمین مسلط به ادبیات مخصوص نمایشگاه یک مورد ضروری می باشد،زیرا نمایشگاه ها نیز مانند هر مکان دیگری ادبیات و نوع صحبت به خصوصی را دارند که بیشتر در جنبه اطلاع رسانی و تبلیغاتی قرار میگیرد ،مترجمین علاوه بر تسلط بر زبان نمایشگاهی باید به زبان بین المللی یعنی انگلیسی و زبان مخصوص به محصولات و خدمات آن نمایشگاه  نیز مسلط باشند.

مثلا برگزاری نمایشگاه با همکاری کشور های همسایه و برای معرفی محصولات مشترکمان ایجاد شده است ،شما باید در انتخاب نیرو جهت غرفه نمایشگاه افرادی مسلط به آن زبان خارجی را انتخاب کنید تا بتوانید جنبه اطلاع رسانی خود را نسبت به میهمانان خارجی نیز رعایت مرده باشید.

نکته آخری که برای غرفه نمایشگاهی شما امری ضروری و بسیار مهم است آن است که در گزینش نیرو جهت غرفه نمایشگاه دقت بفرمایید که پوشش مناسب و استاندارد های نمایشگاهی منطبق با دستور ها و قوانین صادره از حراست نمایشگاه باشد ،با رعایت این موارد شما تا پایان برگزاری نمایشگاه  با مشکل جدی روبرو نخواهید شد و فعالیتتان با پیشرفت و تاثیرگذاری عمیق و نتایجی درخشان همراه خواهد بود.

مفید بود ؟ به اشتراک بگذارید