post

تبلیغات در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی خواهد کرد؟

طبق یک نظرسنجی از مردم آمریکا در مورد آینده تبلیغات، سوال و جواب‌های زیر مورد بررسی قرار گرفته است:
— سوال:‌ به نظر شما تبلیغات در رسانه‌هایی مانند تلویزیون ، اینترنت ،‌ چاپ در نشریات و غیر در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی می‌کند؟
– پاسخ‌ها:
• ۵۸% تبلیغات اطلاعات شخصی بیشتری در مورد مشتریان خود خواهند داشت (‌ بر اساس سوابق و علایق مشتریان )
• ۵۲% تبلیغات با هدف‌گذاری گروه‌های کاملاً مشخص شده و هدفمند انجام می‌شوند
• ۴۴% بیلبوردها و تبلیغات محیطی کاملاً متحرک نمایش داده می‌شوند
• ۴۳% استفاده از امکانات اثر انگشت و اسکن عنبیه برای خرید مشتریان
• ۳۴% تبلیغات سه بعدی و جذاب
• ۲۹% ویدئوها پای خود را از صفحه نمایش‌ها فراتر می‌گذارند
• ۱۹% تبلیغات کارآمد و مفید می‌شوند
• ۱۶% تبلیغات دیجیتال روی لباس‌ها اتفاق می‌افتد
• ۱۰%‌ ر.ش‌های کاملاً جدید ایجاد می‌شود
• ۱۱% تغییرات چندانی نخواهد داشت
MediaFragmentation

تبلیغات در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی خواهد کرد؟

جالب‌ترین بخش در این نظرسنجی، نظرات نسل وای Millennial (گروه ۲۵ تا ۳۴ سال منتسب به نسل تکنولوژی)‌ بود که در پاسخ‌های مربوط به حضور پررنگ اطلاعات در تبلیغات و تبلیغات هدفمند، کمترین تعداد را داشتند و برعکس ،‌ به‌شدت معتقد بودند که تبلیغات به شکلی در حال‌حاضر وجود دارد، کاهش می‌یابد.

تبلیغات در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی خواهد کرد؟

تبلیغات در ۱۰ سال آینده چه تغییراتی خواهد کرد؟

در آخر نیز به بررسی پاسخ‌ها در مورد تبلیغات آنلاین در آینده می‌پردازیم:

• ۲۹%‌ تبلیغات پاپ‌آپ Popup
• ۲۲% تبلیغات بنری
• ۷% تبلیغات بومی
• ۷% تبلیغات متنی و ریپورتاژ
• ۶% تبلیغات ویدئویی
• ۶% تبلیغات موبایل و دستگاه‌های همراه

به‌نظر می‌آید در آینده نیز فارغ از رسانه‌ای که در آن تبلیغات نمایش داده می‌شود، خلاقیات اصلی‌ترین عامل برای موفق بودن تبلیغات باشد.

مفید بود ؟ به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *