post

سمپلینگ آبمیوه های سانی نس

سمپلینگ آبمیوه های سانی نس : سمپلینگ آبمیوه های سانی نس در سراسر ایران توسط سمپلرها و پروموترهای حرفه ای آژانس تبلیغاتی فروشراه اجرا می گردد و طی مدت یکسال در بیش از ۱۵ شهر مختلف توسط نیروهای سمپلینگ و پروموشن بومی در بیشتر از ۱۵۰۰ نقطه فروش این پروژه اجرا گردیده است،سمپلینگ یکی از بهترین و موثرترین روشهای تبلیغاتی است که تجربه استفاده از محصول را برای مخاطب رقم میزند و این تجربه به طور ماندگار در ذهن مخاطب می ماند.

 

سمپلینگ آبمیوه های سانی نس

تحقیقات نشان داده است بیش از ۶۵ درصد تصمیم های مخاطبین جهت خرید و انتخاب محصول در نقطه فروش صورت می پذیرد و به جرات می توان گفت مهم ترین و اثربخش ترین روش تبلیغات در نقطه فروش اجرای پروژه های سمپلینگ و پروموشن می باشد که تجربه پروژه های گذشته نشان داده است در برخی از پروژه ها رشد فروش ۳۰۰ درصدی در مقیاس نقطه ای که جهت اجرای پروژه انتخاب شده بود بدست آمده بود،پروژه سمپلینگ فقط ارائه نمونه محصول رایگان یا تشکیل تیم همراه با نیروهایی که تست محصول ارائه می دهند نیست بلکه ایجاد یک ارتباط موثر و حرفه ای در لحظه می باشد که در این ایجاد ارتباط موثر آیتم های زیادی از جمله زبان بدن، فن بیان،مهارتهای ارتباطی، ویژگی های ظاهری،تسلط و اشراف کامل به محصول مورد نظر و …. را شامل می شود و هر کدام از این آیتم ها اگر درست اجرا نشود پروژه میتواند حتی به یک پروژه ضد تبلیغ تبدیل گردد.

سمپلینگ آبمیوه های سانی نس

سمپلینگ آبمیوه های سانی نس

سمپلینگ آبمیوه های سانی نس

سمپلینگ آبمیوه های سانی نس

سمپلینگ آبمیوه های سانی نس

سمپلرها و پروموترها چنانچه کلیه مهارتهای ارتباطی را به خوبی بدانند برایشان فرقی نمیکند که به عنوان نیروی غرفه دار نمایشگاه کار کنند یا نیرو جهت پشت کانتر و یا هر شرح وظیفه دیگری که برایشان تعریف شود،آنها از مهارتهای کلامی و ارتباطی خود باید برای ایجاد یک ارتباط موثر استفاده کنند،سانس نس با شعار برندینگ بسیار شاد و با انرژی وارد بازار شد که این شعار سانی نس به معنی خوشحالی هست و سفیر این برند آقای محمدرضا گلزار هستند،این برند در مدت زمان کمی توانست جایگاه مطلوبی در بازار بین مخاطبین داشته باشد و از زمان استارت به کار این برند آژانس تبلیغاتی فروشراه همراه با حرفه ای ترین تیم سمپلر و پروموترهای بومی توانست ارتباط خوبی با مصرف کننده برقرار کند و موفق ترین پروژه های تبلیغات btl در سراسر ایران را برای این برند اجرایی نماید.

سمپلینگ آبمیوه های سانی نس

با توجه به شعار برند سانی نس بدیهی است میزان انرژی پروموتر و سمپلر در زمان اجرای پروژه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و جزو اولویت گزینش و انتخاب نیروهای سمپلینگ برای پروژه های این برند می باشد به همین دلیل ما با گزینش برترین نیروهای سمپل و پروموت جهت اجرای پروژه سمپلینگ در شهرهای تهران،اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز،اهواز،کرمان،کیش و ….توانستیم موفق ترین دستاوردهای این سبک تبلیغاتی را به ارمغان آوریم.

مفید بود ؟ به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *