سمپلینگ محصولات نودل کره ای

سمپلینگ محصولات نودل کره ای شین رامیون

سمپلینگ محصولات نودل کره ای در سوپر مارکت های گرید A و A+ و همچنین فروشگاه های زنجیره ای توسط تیم سمپلینگ حرفه ای گروه توسعه تجارت فروشراه : رشته فرنگی بدلیل اینکه طعم خوبی دارد و راحت تهیه می شود تبدیل به غذایی شده است که اغلب مصرف می شود و به عبارتی جایگزین غذاهای سالم شده است

درباره نودل شین رامیون

یک غذای لذیذ کره ای است که از سال 1986 تولید آن آغاز شده است و روزانه بیش از 2 میلیون از این محصول در کره جنوبی مصرف میگردد. این غذا با چاشنی متفاوت خود طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.
اگر به طعم های تند علاقه دارید، شین راميون بهترین انتخاب شماست! مخلوطی یکنواخت از سوپی غنی و طیف کامل برگ های سبزیجات. این نودل های نرم و ترد به ایجاد تعادل در طعم تند این سوپ کمک می کند.
سمپلینگ محصولات نودل کره ای

سمپلینگ محصولات نودل کره ای

برترین نودل کشور کره با مجوز بهداشت ایران و برچسب شبنم مخلوطی از سوپی غنی و طیف کامل پرک های سبزیجات برای آنان که طعم های تند علاقه دارند.

سمپلینگ محصولات نودل کره ای

شرکت سمپلینگ و پروموشن فروشراه محصولات شما را بصورت کامل با کیفیت هر چه تمام تر به مصرف کننده نشان می دهد . همه سعی ما در تمامی پروژه های انجام شده توسط فروشراه,ایجاد بیشترین تاثیر در ذهن مشتری و بیشترین بهره وری برای برند های مطرح از جمله صنایع غذایی است.

فروشراه همواره علاقمند به کار کردن با شرکت ها و برندهایی می باشد که اهداف بزرگی داشتند و در تحقق اهداف خود به دنبال تبلیغات و راهکارهای متفاوت و خاص می باشند، تا با این روش ها و تفاوت ها سریعتر به اهداف بزرگ خود نزدیکتر شوند.

فروشراه  با استفاده از آمیختن عقل، منطق،  و همچنین با در اختیار داشتن بهترین نیروهای سمپلر و پروموتر جوان و کارشناسان مجرب به دنبال راه حل های خلاقانه برای مشتریان خود هستیم. تفکر استراتژیک، توجه اختصاصی به یکایک مشتریان، قیمت های مناسب و قابل رقابت ، نتایج صحیح و به موقع و پروژه های متفاوت از ویژگی های برجسته فروشراه می باشد.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *