post

سمپلینگ و پروموشن برند پرادا

سمپلینگ پرادا : تبلیغات به عنوان یكی از مهمترین ابزارهای آمیخته بازاریابی یا مارکتینگ می تواند نقش پر اهمیتی را در سیاستها و استراتژی های مارکتینگ برند ازقبیل ارتباط با مشتریان ،‌ معرفی محصولات جدید ،‌ اصلاح و تغییر ذهنیت و دیدگاه مشتریان و مصرف كنندگان نسبت به برند و نام ونشان تجاری آن ایفا می كند.

برند پرادا

برند پرادا یکی از قدیمی ترین برند ها در مد و فشن است. این برند در سال ۱۹۱۳ میلادی توسط ماریو پرادا و برادرش در میلان ایتالیا تاسیس شد. این برند ایتالیایی رتبه ۱۸۸۹ در بین برند های مطرح جهان را دارد و رتبه ۹۷ در بین برند های ارزشمند جهان را دارد. ارزش پرادا ۸٫۶ میلیارد دلار می باشد. این برند به تولید عینک های آفتابی، کیف های زنانه ، کیف دستی، چمدان، ساعت مچی، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر وادکلن ، جواهر و دیگر وسایل و اکسسوری های فشن پرداخته است.

پرادا یکی از خانه های مد معروف و بزرگ جهان است. نام آن مترادف با کلاس بالا، لوکس بودن و قشر خاصی از مشتریان است. پرادا دارای سابقه ی بزرگ و یک چشم انداز عالی است.

سمپلینگ پرادا

سمپلینگ پرادا

سمپلینگ

تبلیغات مفید و پر بازده و علمی مهمترین عامل موفقیت هربنگاه اقتصادی در مقابله با رقباست. تبلیغات با استفاده ازروش ارتباط مستقیم یا همان سمپلینگ و پروموشن كه امروز به شكلی بسیار وسیع و مداوم توسط شركت ها و تولید كننده های جهانی مورد استفاده قرارمی گیرد، به عنوان راه حلی كوتاه، مستقیم و بسیارتأثیرگذار شناخته شده است. این فرآیندها را عموماٌ با نام كلی سمپلینگ می شناسند.

سمپلینگ پرادا

با برنامه ریزی های قدرتمند واحدسمپلینگ و پروموشن فروشراه موفق به ایجاد ارتباطی موثر با مصرف کننده از طریق تعاملی درست گردیدند و نقش موثری در افزایش فروش این برند قدرتمند داشتند.

دستاورد فروشراه

یکی از دستاوردهای مهم فروشراه در سمپلینگ و پروموشن عطرهای پرادا  که  به اجرا در آمد, آشنا کردن مصرف کننده با محصولی با رایحه بی نظیر بود.

ما همیشه با دقت به حرف های شما گوش می دهیم، با سلایق و روحیات شما آشنا می شویم زیرابه این امر معتقدیم که شناخت تمام و کمال مشتریان ما تنها راه موثر برای خلق پروژه هایی با بازدهی بالا و بی عیب و نقص می باشد.

 

مفید بود ؟ به اشتراک بگذارید
0

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *