post

سمپلینگ چیست ؟

سمپلینگ چیست ؟

این مقاله شامل توضیحات تکمیلی مطلب قبلی : سمپلینگ از نگاه فروشراه میباشد.

دیدگاه فروشراه نسبت به سمپلینگ :

ما سمپلینگ را صرفا ارائه نمونه محصول رایگان نمیدانیم،از دیدگاه فروشراه سمپلینگ کاری تخصصی و بسیار حساس است که اجرای با کیفیت آن می تواند قدرت برند شما را در ذهن مصرف کننده بالا ببرد و مشتری های وفادار برای شما خلق نماید و عدم کیفیت اجرای آن می تواند آسیب هایی جدی به برند شما وارد نماید،از نظر ما سمپلینگ اجرای با کیفیت ترین پروژه های ارائه نمونه محصول رایگان به همراه ایجاد ارتباطی موثر و به یاد ماندنی در ذهن مصرف کننده می باشد که در آن برقراری ارتباط موثر سمپلر با مصرف کننده در مدت زمان کوتاهی و حتی لحظه ای، می تواند شکل بگیرد ولی تاثیری به یاد ماندنی باید در ذهن مصرف کننده داشته باشد.

گروه توسعه تجارت فروشراه با رعایت کامل تمامی قواعد و اصول علمی روز دنیای سمپلینگ و با بهره گیری از دانش بین المللی بزرگترین اساتید علم تبلیغات و مارکتینگ از طریق سمپلینگ و ارائه نمونه محصول یا همان سمپل و استفاده از حرفه ای ترین سمپلرها راهی مطمئن برای ورود ماندگار در ذهن مصرف کننده را ایجاد می کند، بدون شک می توان گفت در دنیای تبلیغات امروزی سمپلینگ پر قدرت ترین و اثر بخش ترین گونه تبلیغاتی برای خلق مشتری های وفادار می باشد .

سمپلینگ چیست؟

سمپلینگ چیست؟

سمپلینگ و کاربرد های آن :

– سمپلینگ محصولات غذایی می تواند ارائه نمونه کوچک شده محصول یا همان سمپل باشد که در این حالت مصرف کننده می تواند نمونه محصول شما را با خود می تواند به منزل ببرد یا همان لحظه استفاده نماید که اصطلاح آن را سمپل همراه می گوییم و حالت دیگر می تواند ایجاد تجربه آنی و لحظه ای سمپل محصول برای مصرف کننده باشد که به عنوان مثال آبمیوه،چای،قهوه،دلستر و … را می شود در شات های کوچک ریخت و ارائه کرد.

– سمپلینگ محصولات آرایشی و بهداشتی نیز دقیقا به هر دو حالت ذکر شده سمپل لحظه ای و سمپل همراه می تواند صورت پذیرد.

– سمپلینگ شرکتهای ارتباطات سیار،اینترنت و … می تواند ارائه سیم کارتهای رایگان،شارژ های سیم کارت و مواردی از این قبیل باشد.

– پروژه های سمپلینگ رستورانها،کافی شاپ ها ،موسسه های آموزشی می تواند ارائه بروشور،CD و کاتالوگ های مربوطه باشد.

بنابراین می بینیم که سمپلینگ را در اصناف مختلف و به گونه های مختلف می توانیم خلق نماییم و از آن جهت افزایش سهم از بازار و خلق مشتری های وفادار بهره لازم و مکفی را ببریم.

مفید بود ؟ به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *