post

مرچندایزینگ برند کریستال و رینوزیت

اجرای پروژه های مرچندایزینگ(چیدمان کالا) محصولات کریستال و رینوزیت به مدت ۲ سال در داروخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای توسط تیم چیدمان کالای گروه توسعه تجارت فروشراه،ما مرچندایزینگ را فراتر از چیدمان کالا در شلف میدانیم زیرا یک علم است و باید ترکیب رنگها،شلف انتخابی،مذاکره جهت اخذ شلف و …. را در بر بگیرد.

مرچندایزینگ برند کریستال و رینوزیت

مرچندایزینگ یا چیدمان کالا احتیاج به سلیقه و رعایت استانداردهای از پیش تعیین شده در خصوص ابعاد مختلف کالا ، رنگ هایی که کنار هم قرار می گیرند،شلف هایی که در معرض بیشترین دید هستند و مواردی از این قبیل می باشد که با توجه به آموزش هایی که به مرچندایزرها یا همان نیروهایی که چیدمان کالا در فروشگاه ها را بر عهده دارند داده می شود موثرترین تبلیغات در نقطه فروش را خلق می نمایند و همان طور که در مقاله های قبلی اشاره شد بهترین روش و موثر ترین روش تبلیغاتی زمانی است که مشتری تصمیم به خرید دارد دلیل اینکه گروه توسعه تجارت فروشراه این مسیر از تبلیغات را انتخاب نمود این است که با اجرای پروژه هایی مانند سمپلینگ پروموشنمرچندایزینگ – تبلیغات در نقطه فروش و …. می توانیم موثرترین و اثر بخش ترین روش تبلیغاتی را پیاده سازی نماییم و در تصمیم گیری های نهایی مشتریانتان نقشی ارزنده داشته باشیم و اعتقاد ما بر این است برندهایی که حتی میزان وفاداری مشتری بسیار بالایی دارند توانسته ایم با اجرای موارد صدرالاشاره نظر و سلیقه مصرف کننده را به سمت و سوی برند مورد نظر تغییر و سوق دهیم.

چنانچه برند شما در دید مصرف کننده باشد و فعالیتهایی مثل مرچندایزینگ و تبلیغات در نقطه فروش را انجام داده باشید از طرفی اولویت برداشتن کالا و انتخاب کالای شما بالاتر می رود و از طرف دیگر تمامی فعالیتهای گسترده تبلیغات ATL نظیر آگهی های تلویزیون،بیلبرد،مجله و … زمانی اثر بخشی بیشتری دارند که تبلیغات در نقطه فروش یادآور دیگر تبلیغات برند شما باشد.

مفید بود ؟ به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *