post

پروموشن چیست ؟

پروموشن چیست ؟

این مقاله شامل توضیحات تکمیلی مطلب قبلی : پروموشن از نگاه فروشراه میباشد.

دیدگاه فروشراه نسبت به پروموشن :

گروه توسعه تجارت فروشراه پروموشن را مجموعه فعالیتهای هدفمند در جهت دستیابی به استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت واحد بازاریابی می داند ما پروموشن را مجموعه عملکردهایی ثابت نمیدانیم و برای هر برند با توجه به ویژگی های محصول،گروه مخاطب،موقعیت فعلی آن در بازار نوع پروموشن را انتخاب می نماییم و پیشنهاد می دهیم.

یکی از مهم ترین علت های استفاده از پروموشن آگاه کردن مصرف کننده نسبت به ویژگی های محصولات شما می باشد و انتقال صحیح این اطلاعات بر عهده پروموتر های حرفه ای ما می باشد.

پروموشن چیست؟

پروموشن چیست؟

در اجرای پروموشن هیچ محدودیتی برای اصناف مختلف وجود ندارد و برای مثال کاربرد پروموشن را از دیدگاه خودمان در چندین مشاغل مختلف به شرح ذیل آورده ایم:

– پروموشن های مواد غذایی می تواند آگاهی دادن به مصرف کننده بابت خواص محصول،معرفی محصول جدید،اطلاع رسانی قرعه کشی،برند سازی،اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ایو موارد دیگر باشد.

– پروموشن محصولات آرایشی و بهداشتی می تواند ارائه توضیحات محصول و ویژگی های آن،معرفی برند جدید یا محصول جدید از یک برند،اطلاع رسانی و اجرای قرعه کشی،برند سازی، اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و یا راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی باشد.

– پروموشن های بانک ها و بیمه ها می تواند معرفی خدمات نوین بانک و بیمه،معرفی طرح های دوره ای در سراسر ایران،گرفتن تارگت های خاص و دوره ای برای بانک ها و بیمه ها و … باشد.

– پروموشن محصولات برقی،خانگی و دکوری می تواند به نمایش گذاشتن مدل های جدید،ارائه توضیحات ویژگی های محصول،برند سازی، اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و موارد دیگر باشد.

– پروموشن های محصولات دیجیتالی،صوتی و تصویری از قبیل:موبایل،تبلت،لپ تاب،دوربین،تلویزیون،سینمای خانگی و … می تواند معرفی مدل های جدید،ایجاد ارتباط موثر با مصرف کننده،اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و … باشد.

– اجرای پروموشن خودروها می تواند اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای،ارائه توضیحات ویژگی های خودرو،برند سازی و …. باشد.

– اجرای پروموشن های شرکتهای مخابراتی و اینترنتی و USSDکدها می تواند آموزش استفاده از یک کد،معرفی طرح های دوره ای،برندسازی و …

– اجرای پروموشن های رستورانها،کافی شاپ ها،آژانس های هواپیمایی،موسسه های آموزشی و ….. بر هر کدام از مشاغل تمامی موارد پیش گفته شده قابل اجرا می باشد.

– پروموشن های معرفی برندهای فرش،مجتمع های تجاری،مجتمع های عظیم اداری،تجاری و مسکونی و … شامل تمامی موارد اشاره شده می باشند.

چنانچه به موارد فوق دقت فرمایید به اثبات این جمله میرسیم که پروموشن ها هیچ محدودیت صنفی ندارند و فقط کافی است که شما بخواهید کسب و کار خود را رونق بخشید و گسترده نمایید و این کار را پروموتر های ما با برنامه ریزی های منسجم تیم حرفه ای گروه توسعه تجارت فروشراه برای شما انجام می دهند.

یکی از تخصص های گروه توسعه تجارت فروشراه طراحی پروموشن هایی است که بحران شرکت ها را تبدیل به فرصت نماید.

مفید بود ؟ به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *