برخی از پروژه های برگزاری ایونت,همایش و رودشو فروشراه : گروه توسعه تجارت فروشراه بر اساس تجربه اجرای پروژه های مختلف سمپلینگ و پروموشن ، اسپانسرینگ مراسم مختلف و اجرای ایونت های گوناگون توانسته است ارتباطی مثبت و موثر با اکثر بازیگران سینما،بازیکن های فوتبال،خواننده ها و دیگر هنرمندان عزیز کشورمان برقرار کند که می تواند برای افتتاحیه شرکتها،برندها،اجرای مراسم قرعه کشی و … از این عزیزان محبوب دعوت بعمل آورد و این امر باعث شده است که به قدرتمندترین شرکت برگزاری ایونت و همایش تبدیل شویم.

ایونت چیست؟

ایونت دراصل خلق یک رویداد می باشد و یکی از اجزای راهبردی بازاریابی سازمان است.

بازاریابی رویدادی راهکاری تبلیغاتی می باشد که شامل ارتباط موثر و مثبت بین شرکت ها و مشتریانشان در گردهمایی های خاصی همانند همایش ها، کنسرت ها، نمایشگاه های فصلی کالا و خدمات و یا مسابقات ورزشی می شود.

در این نوع از بازاریابی، کسب و کارها با برگزاری گردهمایی های سرگرم کننده همچون نمایشگاه ها، رقابت ها و یا مهمانی ها از طریق ارائه رایگان نمونه محصول(سمپل) بطور مستقیم به مشتریان دسترسی پیدا کنند. این عمل کارآمد خواهد بود چون مصرف کنندگان را در حالی با تجارتشان درگیر می کنند که در محیطی دوستانه و رقابتی قرار می گیرند و از طرفی زمانی که این رویدادها با حضور و دعوت از هنرمندان و افراد سرشناس صورت می پذیرد قدرت ، اعتبار و محبوبیت برند به صورت روز افزون افزایش پیدا می کند.

استراتژی بازاریابی رویدادی موفق و تاثیر گذار علاوه بر ارائه اطلاعات در مورد محصول یا خدمت، اعتبارش را نیز به شرکت کنندگان نشان می دهد. یک برگ تخفیف، نمونه مجانی و مسابقه ای مفرح می تواند این احساس را به مشتریان منتقل کند که دارند سود می برند و تنها در یک اقدام بازاریابی تجاری شرکت نمی کنند.
بر خلاف تبلیغاتی که یک پیام همگانی از طریق تلویزیون، رادیو و یا تابلوی اعلانات برای میلیون ها مصرف کننده پخش می شود، بازاریابی رویدادی افراد یا گروه های خاصی را به هنگام تجمع مورد هدف قرار می دهد تا شاید بتواند تأثیرات کیفی بر افراد بگذارد.
رمز موفقیت در یک بازاریابی رویدادی تأثیرگذار شناسایی صحیح مخاطبان هدف و ایجاد تجربه ای است که در خاطر شرکت کنندگان ماندگار می شوید.

 برخی از پروژه های برگزاری ایونت,همایش و رودشو فروشراه

مفید بود ؟ به اشتراک بگذارید