post

چیدمان کالا برند رینوزیت

اجرای پروژه چیدمان کالا یا مرچندایزینگ برند رینوزیت توسط تیم چیدمان کالا گروه توسعه تجارت فروشراه ،محصولات رینوزیت به مدت ۲ سال در داروخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای توسط تیم چیدمان کالای گروه توسعه تجارت فروشراه صورت پذیرفته است و همچنان در حال انجام می باشد.

چیدمان کالا برند رینوزیت

ما مرچندایزینگ را محدود به چیدمان کالا در شلف ها در نظر نمیگیریم  و ابعاد وسیع تری را در ذهن تمامی پرسنل خود از این روش پرورانده ایم و برای آن رعایت می نماییم ، اولین کاری که یک مرچندایزر حرفه ای انجام می دهد بررسی المان های از پیش گفته شده است که موقعیت محصول ابعاد محصول،رنگ،شکل ظاهری،متوسط ارتفاع شلف ها و بیشترین نقاطی که چشم مشتریان با آنها برخورد می کند را بررسی و آنالیز می نماید پس ما مرچندایزر را به عنوان یک آنالیزور هوشمند و خوش سلیقه و همچنین یک کارشناس تبلیغات با روابط عمومی بالا می دانیم که از طریق تمامی آموزش های فراگرفته شده می تواند موقعیتی پولساز و کلیدی را برای محصولات شما در شلف را فراهم کند حال واقعا کمی روی این موضوع فکر کنیم که آیا صرفا با چیدمان مناسب کالا در جایگاهی استاندارد و ویژه فروش محصولات بالا می رود یا خیر،،،،،پاسخ این سوال بدیهی است که اجرای پروژه های مرچندایزینگ و تبلیغات در تقطه فروش بسیار حساس و کلیدی می باشد و چون در لحظه تصمیم گیری مشتری محصول شما در معرض دید قرار گرفته است اما نباید غفلت کرد که جهت دستیابی به فروش چشمگیر مجموعه ای از عوامل  که هر کدام نقشی کلیدی و اساسی دارند دخیل می باشند و به جرات می توانیم بگوییم که این روش بهترین مکمل و تکمیل کننده دیگر روشها و تلاشهای شما می باشد زیرا با این روش تمامی فعالیتهای قبلی که برای برند شما صورت پذیرفته است در ذهن مصرف کننده تداعی می شود و این یادآوری می تواند ارتباطی مثبت و تاثیر گذار از قدرت برند شما را در ذهن مصرف کننده داشته باشد.

مفید بود ؟ به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *