رودشو قدرتمند ایرانسل در نمایشگاه تلکام توسط سیار بورد

اجرای رودشو قدرتمند برند ایرانسل در نمایشگاه تلکام همراه با سیار بورد , سازه انحصاری شرکت فروشراه و پروموترهای توانمند این مجموعه. در ادامه با اجرای رودشو ایرانسل توسط سیار بورد همراه باشید.

سیار بورد یا اسکوتر تبلیغاتی

سعی ما بر این است که تبلیغات را با دیدگاهی متفاوت و ایده هایی جدید و به صورت کاملا تاثیر گذار در ذهن مخاطب انجام دهیم،از این رو گروه سیار بورد تصمیم بر ایجاد تحولی عظیم در صنعت تبلیغات کشور گرفت و با ایده های خلاقانه وهوشمندانه آماده ارائه متمایز ترین خدمات تبلیغاتی به شما خواهد بود و بدون شک تاثیر پذیری روی ذهن مخاطب خواهد داشت.

اجرای رودشو ایرانسل توسط سیار بورد

اجرای رودشو ایرانسل توسط سیار بورد

هم زمان با شکل گیری تکنولوژی های نوین در جهان امروز، صنعت تبلیغات نیز در حال تغییر است در این دنیای پر خلاقیت و پر هیاهو هر روز پدیده ای جدید متولد می شود و مخاطبان را به استفاده از خود فرا می خواند. ما با برنامه ریزی های میدانی و منطقه ای کمپین هایی عظیم را برای شما به ارمغان خواهیم آورد تا بتوانید به صورت گسترده دیده شوید و از همه مهم تر در ذهن مخاطب ماندگار شوید.

اجرای رودشو ایرانسل توسط سیار بورد
اجرای رودشو ایرانسل توسط سیار بورد

به لطف خدا تا کنون توانسته ایم اعتبار و اعتمادی  ارزشمند بین مشتریانمان کسب نماییم و پاسخگویی به اعتماد آنها است که باعث شده رکورد دار انجام طولانی مدت ترین پروژه های سمپلینگ و پروموشن بدون وقفه باشیم.

لازم به ذکر است که تمامی نیروهای گروه توسعه تجارت فروشراه نیروهای بومی هستند و قدرت اجرای بزرگترین پروژه های سمپلینگ در سراسر ایران را دارا می باشیم که حسن بومی بودن سمپلرها و پروموترها اول این است که در هزینه های شما صرفه جویی می گردد و نیازی نیست هزینه های اقامت نیروها و رفت و آمد پرداخت نمایید و مزیت دوم آن این است که با لحجه،فرهنگ و گویش مردم همان شهر صحبت می کنند و ارتباطات بهتری را برقرار می نمایند.

اجرای رودشو ایرانسل توسط سیار بورد
اجرای رودشو ایرانسل توسط سیار بورد

این نمایشگاه هر ساله در مهر ماه به منظور نمایش ظرفیت‌های کشور در صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی به صورت تخصصی برگزار می‌شود. نمایشگاه امسال نیز توسط شرکت پالار سامانه با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های جمهور اسلامی ایران و پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعت برگزار می‌گردد. اگرچه بنا به گفته مسئولان، از سال آینده این نمایشگاه با نمایشگاه الکامپ ادغام شده و یک نمایشگاه به جای این دو نمایشگاه تخصصی برگزار خواهد شد.

برگزاری ایونت و رودشو ها

برگزاری ایونت ها،رودشوها و اجرای با کیفیت ترین پروژه های سمپلینگ و پروموشن تخصص ماست و همچنین افتتاحیه شرکتها و برندها،اجرای مراسم قرعه کشی،دعوت از برترین خواننده ها و بازیگران محبوب و همچنین شو من ها با کارهایی نظیر تقلید صدا و مجری گری از دیگر مواردی است که در زمینه خدمات ما جای گرفته است.

در ادامه با ویدیو اختصاصی فروشراه از برگزاری این رود شو همراه باشید

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *