اجرای سمپلینگ و پروموشن عطرهای فراری

سمپلینگ عطرهای فراری

اجرای سمپلینگ و پروموشن عطرهای فراری احتمال اینکه نام «فراری» (Ferrari) را نشنیده باشید، بسیار کم است. این نام خودروهای خاص، پرقدرت و لوکسی را برای شما یادآوری می‌کند که در ساختشان ظرافت زیادی به کار رفته است. زمانی‌که این نام روی محصولی چون عطر بنشیند، می‌توان نتیجه گرفت که آن عطر هم همین ویژگی‌ها را دارد؛ البته در اینجا مهم عطر است، نه برند خوش‌نام فراری. پوشش داخلی اکثر خودروهای فراری از چرم است؛ جنسی که زیبایی‌اش با اصالت آمیخته شده و با وجود پیشرفت‌های چشمگیر بشر در ساخت مواد مصنوعی، هنوز از مواد مرغوب به‌حساب‌می‌آید. زمانی‌که وارد یک فراری می‌شوید، اولین بویی که به مشامتان می‌رسد، رایحه‌ی چرم است. این ویژگی فراری در این عطر به کار گرفته شده است تا همان حس قدرت، اصالت و زیبایی را به اطرافیانتان منتقل کند.

سمپلینگ عطرهای فراری
اجرای سمپلینگ و پروموشن عطرهای فراری

اجرای سمپلینگ و پروموشن عطرهای فراری

یکی دیگر از افتخارات فروشراه همکاری با این برند ارزشمند یعنی فراری (Ferrari) می باشد که باعث گردیده است بتوانیم بار دیگر توانایی های سمپلرها و پروموترهای خود را به نمایش بگذاریم و با اجرای پروژه سمپلینگ و پروموشن در سطح کیفیت بین المللی برای این برند بار دیگر توانایی ها و قدرت مجموعه خود را به اثبات رساندیم،امیدواریم کاربرد پروژه های سمپلینگ و پروموشن در اصناف مختلف حس شود و شاهد رشد و گسترش روز افزون این روش مثبت و موثر تبلیغاتی باشیم و ما با اطمینان قلبی و بر اساس تجربه اجرای پروژه های مختلف تبلیغاتی پروموشن و سمپلینگ را جزو موثرترین روش های تبلیغاتی می دانیم.

با توجه به موارد ذکر شده گروه توسعه تجارت فروشراه با ارائه خدمات سمپلینگ و پروموشن در ابتدا وضعیت فعلی شما را تجزیه و تحلیل کرده و یک راه مقرون به صرفه با نوع فعالیت شما پیشنهاد می کند

اجرای سمپلینگ و پروموشن عطرهای فراری
اجرای سمپلینگ و پروموشن عطرهای فراری
اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *