اسکوتر تبلیغاتی آچاره در نمایشگاه تلکام 97

اسکوتر تبلیغاتی آچاره

اسکوتر تبلیغاتی آچاره در نمایشگاه تلکام 97 : اجرای پروژه سمپلینگ و پروموشن آچاره توسط نیروهای سمپلر و پروموتر فروشراه در نمایشگاه بین المللی تلکام

سيار بورد يا همان اسكوتر تبليغاتي يكي از سازه هاي انحصاري شركت فروشراه جهت اجراي با كيفيت ترين پروژه هاي تبليغاتي مي باشد،پروموترهاي حرفه اي ما با استفاده از اين سازه كليه محوطه نمايشگاه تلكام ٩٧ را در اختيار گرفتند و كمپين بسيار اثربخشي براي شركت آچاره در اين نمايشگاه اجرا نمودند

اسکوتر تبلیغاتی آچاره در نمایشگاه تلکام 97

آچاره این امکان را به کاربران خود می دهد تا هر خدمتی را که در منزل مورد نیازشان است از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هر ساعتی از شبانه روز سفارش دهند. این خدمات از نظافت و پذیرایی گرفته تا بازسازی و دکوراسیون منزل را شامل می شوند.

اسکوتر تبلیغاتی آچاره
اسکوتر تبلیغاتی آچاره

دستاورد اجرای پروژه اسکوتر تبلیغاتی آچاره

یکی از دستاوردهای مهم فروشراه در سمپلینگ و پروموشن اپلیکیشن آچاره که  به اجرا در آمد, افزایش بسیار زیاد و  چشمگیر تعداد نصب این اپلیکیشن بود .

با برنامه ریزی های قدرتمند واحدسمپلینگ و پروموشن فروشراه موفق به ایجاد ارتباطی موثر با مصرف کننده از طریق تعاملی درست گردیدند و نقش موثری در افزایش نصب این اپلیکیشن داشتند.

ما همیشه با دقت به حرف های شما گوش می دهیم، با سلایق و روحیات شما آشنا می شویم زیرابه این امر معتقدیم که شناخت تمام و کمال مشتریان ما تنها راه موثر برای خلق پروژه هایی با بازدهی بالا و بی عیب و نقص می باشد.

اسکوتر تبلیغاتی آچاره
اسکوتر تبلیغاتی آچاره

سمپلینگ

تبلیغات مفید و پر بازده و علمی مهمترین عامل موفقیت هربنگاه اقتصادی در مقابله با رقباست. تبلیغات با استفاده ازروش ارتباط مستقیم یا همان سمپلینگ و پروموشن كه امروز به شكلی بسیار وسیع و مداوم توسط شركت ها و تولید كننده های جهانی مورد استفاده قرارمی گیرد، به عنوان راه حلی كوتاه، مستقیم و بسیارتأثیرگذار شناخته شده است. این فرآیندها را عموماٌ با نام كلی سمپلینگ می شناسند.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *