تامین نیرو غرفه نمایشگاه

تامین نیرو غرفه نمایشگاه

تامیین نیرو جهت غرفه نمایشگاه؛انرژی مضاعف برای کسب و کار شما

تامین نیرو غرفه نمایشگاه : یکی از بهترین روش های تبلیغ و اشاعه کسب و کار شرکت در نمایشگاه ها و استفاده از نیروی های جوان و اموزش دیده میباشد. از این رو تامیین نیرو جهت غرفه نمایشگاه یک امر بسیار تاثیر گذار می تواند باشد.

اگر دقت کنید متوجه میشوید مردمی که در حال عبور از کنار غرفه شما هستند ،این سوال در ذهنشان ایجاد می شود که شما در غرفه خودتان  حال انجام چه فعالیتی هستند تنها یک دعوت و خوش رویی کوچک باعث جذب آنان به غرفه شما خواهد شد باید در انتخاب نیرو جهت غرفه نمایشگاه برای غرفه نمایشگاهی  بسیار با دقت عمل کنید زیرا این گزینش نتیجه مهمی برای کسب و کار شما خواهد داشت.

چگونگی تامین نیرو غرفه نمایشگاه

همانطور که میدانید برگزاری نمایشگاه یک فرصت مناسب برای سود دهی چند برابری در کسب و کار شما است،بنابراین تامین نیرو جهت غرفه نمایشگاه نیز از موارد بسیار مهم می باشد که ذهن صاحبان کسب و کار را به خود مشغول کرده است و برایشان چالش ایجاد میشود که چه ویژگی های در نیرو های  غرفه نمایشگاه باعث میشود تا مردم به آنان جذب شوند و تمایل به خرید پیدا کنند.؟

 تحقیقات و آمار در چندین سال اخیر نشان می دهد مهم ترین ویژگی موجود در این افراد شادابی  می باشد،زیرا افراد شاداب باعث ماندگار شدن یک رویداد در ذهن شما خواهند شد ،همین احساس خوب باعث میشود پس از مدت زیادی نیز مردم غرفه نمایشگاهی شما را از یاد نبرند و بعد از برگزاری نمایشگاه نیز به دنبال خرید دوباره از شما باشند.

استفاده از افراد منظم و خوش برخورد و شیک پوش در گزینش نیرو جهت غرفه نمایشگاه در خاطره ای  ماندگار بر ذهن افراد نیز بی تاثیر نخواهند بود.

اگر شما میخواهید از نتیجه ی خوب فعالیت سمپلینگ،پروموشن ،رودشو تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی خود آگاه شوید باید از صحبت هایی که افراد مختلف در مورد غرفه نمایشگاهی شما میکنند این نتیجه را بدست آورید.

تامین نیرو غرفه نمایشگاه
تامین نیرو غرفه نمایشگاه

نیروهایی که شما در غرفه نمایشگاهی خود،  به آن احتیاج دارید.

1-استفاده نیروی مناسب برای پشت کانتر و اطلاع رسانی در برنامه های سمپلینگ و پروموشن و رودشو ضروری میباشد.سعی کنید افرادی مسلط و حرفه ای برای تبلیغ خود استفاده کنید که دارای قدرت کلامی بالا و انرژی مثبت و خوشحال و خوش برخورد باشند.

2-مهمانداران مسلط و آشنا با چگونگی دعوت افراد به غرفه نمایشگاهی و برخورد مناسب با مهمانان از تمامی اقشار جامعه و با سطوح فرهنگی مختلف،باید بتواند با افراد جوان یا مسن خانوم یا اقا ،برخوردی مناسب با شرایط مختلف افراد داشته باشند،به گونه ای که احساس غریبی رو نا آشنایی به آنان دست ندهد.

3-  یک نکته مهم در تامیین نیرو جهت غرفه نمایشگاه استفاده از مترجمین مسلط به ادبیات مخصوص نمایشگاه یک مورد ضروری می باشد،زیرا نمایشگاه ها نیز مانند هر مکان دیگری ادبیات و نوع صحبت به خصوصی را دارند که بیشتر در جنبه اطلاع رسانی و تبلیغاتی قرار میگیرد ،مترجمین علاوه بر تسلط بر زبان نمایشگاهی باید به زبان بین المللی یعنی انگلیسی و زبان مخصوص به محصولات و خدمات آن نمایشگاه  نیز مسلط باشند.

مثلا برگزاری نمایشگاه با همکاری کشور های همسایه و برای معرفی محصولات مشترکمان ایجاد شده است ،شما باید در انتخاب نیرو جهت غرفه نمایشگاه افرادی مسلط به آن زبان خارجی را انتخاب کنید تا بتوانید جنبه اطلاع رسانی خود را نسبت به میهمانان خارجی نیز رعایت مرده باشید.

نکته آخری که برای غرفه نمایشگاهی شما امری ضروری و بسیار مهم است آن است که در گزینش نیرو جهت غرفه نمایشگاه دقت بفرمایید که پوشش مناسب و استاندارد های نمایشگاهی منطبق با دستور ها و قوانین صادره از حراست نمایشگاه باشد ،با رعایت این موارد شما تا پایان برگزاری نمایشگاه  با مشکل جدی روبرو نخواهید شد و فعالیتتان با پیشرفت و تاثیرگذاری عمیق و نتایجی درخشان همراه خواهد بود.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *