توسعه کسب و کار از طریق برگزاری رویداد

توسعه کسب و کار از طریق برگزاری رویداد

از طریق برگزاری رویدادی که به‌خوبی به‌صورت بومی تبلیغ و ترویج‌شده است، انرژی مضاعفی به کسب‌وکار خود بدهید. به عبارتی استفاده از رویداد برای ترویج کسب‌وکار بهترین کاری است که می‌توانید برای کسب‌وکار خودتان بکنید و از این طریق آن را زنده کنید. توجه داشته باشید که مدت‌زمان زیادی است که مردم از نزدیکی محل کسب‌وکار یا غرفه شما در حال عبور هستند و شاید برایشان سؤال شده باشد که درواقع در پی انجام دادن چه‌کاری هستید؟ آن‌ها دقیقاً به این منظور نیاز به یک محرک کوچک دارند تا به‌واسطه آن وارد محل کسب‌وکار شما شده و ارتباط بهتری با شما برقرار کنند. شما چطور می‌توانید محل کسب خودتان را مملو از افراد و مشتریان بالقوه کنید، از تبلیغات دهان‌به‌دهان برخوردار شوید و تصویری مثبت از خودتان ارائه دهید.

میزبانی از یک رویداد در محل کسب‌وکار شما بهترین راه برای بهره‌مندی از این موارد هست. همچنین توجه داشته باشید که عموم مردم به‌طور طبیعی جذب رویدادهای خاص مانند یک مهمانی، کنسرت یا جشن می‌شوند، از این رویداد نباید انتظار یک تجربه فروش بسیار خوب و رؤیایی داشته باشید، بلکه باید بیش از هر چیزی به تبلیغات دهان‌به‌دهان و خاطرات خوبی که موجب یادآوری شما و کسب‌وکار شما در اذهان دیگران شده و آن‌ها را محل کسب‌وکار شما بازمی‌گرداند توجه داشته باشید.

مارکتینگ,رویداد

با کمک جو بومی موجود رشد و پیشرفت را تجربه کنید

درزمانی که جشن یا رویداد خاصی در شهر شما در جریان است، می‌توانید بخشی از این انرژی مثبت به سمت کسب‌وکار خودتان هدایت کنید.

به‌عنوان‌مثال، زمانی که یک مسابقه بزرگ قایق‌رانی مانند Sydney-Hobart در شهر شما در حال انجام شدن است، کسب‌وکار شما می‌تواند یک مهمانی یا جشن را مرتبط با این مسابقات برگزار کنید. برای این کار از روابط عمومی شروع می‌کنید: در اختیار گرفتن خدمات یک شرکت تهیه و چاپ تبلیغات محیطی به شما در تهیه و اجرا یک کمپین تبلیغاتی بومی بسیار کمک می‌کند – چراکه آن‌ها به‌خوبی شمارا می‌شناسند و با ویژگی‌های خاص آن آشنایی دارند. برای این کار شما می‌توانید از علائم مختلفی با یک مضمون خاص استفاده کنید و تبلیغات چاپی خود را با این مضمون توزیع کنید و از طریق حتی همسایگان خودتان را جذب کرده و انرژی کلی شهر و محل اطراف کسب‌وکار خودتان بهره ببرید.

توسعه کسب و کار از طریق برگزاری رویداد
توسعه کسب و کار از طریق برگزاری رویداد

با مردم ارتباط کرده و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید

پخش کردن خبر در مورد جشن و رویداد شما درعین‌حال می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد. می‌توانید پیام‌هایی را از طریق ایستگاه‌های رادیویی منتشر کنید که مخاطبین آن‌ها مردم بومی و محلی باشند. روزنامه‌های محلی هم یکی از راه‌های مقرون‌به‌صرفه برای دسترسی پیدا کردن به مشتریان محلی است. دو روش حیاتی و شخصی برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان محلی را می‌شناسید؟ استفاده از تراکت و بنرهای ایستاده که پیام‌های شما به‌صورت رنگی به سطح خیابان‌ها می‌آورند.

با انتشار اطلاعات در مورد رویداد شما با استفاده از تمامی اطلاعات کلیدی از قبیل تاریخ، زمان، موقعیت فیزیکی و زمینه‌های تخصصی فعالیت شما، کسب‌وکار شما مکانی را در ذهن مخاطبین برای خودش ایجاد کرده و در آن ماندگار می‌شود. سپس شما تنها باید مراجعه مجدد آن‌ها به خودتان را ساده کنید تا آن‌ها در جشن و برنامه شما حضور پیدا کنند. استفاده از اعلان‌ها و برنوشته‌های رنگی و جذاب موجب می‌شود آن دسته از افرادی که تراکت شما به دستشان رسیده، سریع‌تر شمارا پیدا کنند و همچنین دیگر افرادی که از نزدیکی شما عبور می‌کنند، دلیل حضور و جمع شدن دیگران در محل کسب‌وکار شمارا بدانند.

ترویج کنید، تبلیغ کنید و باافتخار و با صدای بلند اعلام کنید!

کمپین موفق شما نتیجه برنامه‌ریزی و علاقه در کنار دسترسی پیدا کردن و اعلام عمومی رویدادها و برنامه‌های شماست! اگر صدای خودتان را به گوش مخاطبین نرسانید، مردم از حضور شما مطلع نمی‌شوند. خجالت نکشید، در طراحی اعلان‌ها و برنوشته‌های خودتان انرژی مضاعف صرف کنید، اخبار خود به سطح خیابان‌ها برسانید و ….! به‌طور شخصی به مردم بگوئید، از کارکنان خود بخواهید که به دوستان، همسایگان و افراد خانواده خودشان بگویند.

حتماً توجه داشته باشید که رویداد ترتیب داده شد، از ویژگی‌ها و استانداردهایی در حد انتظار و توقع مخاطبین برخوردار باشد تا از حضور این افراد در برنامه‌های خودتان مطلع شوید. به یا داشته باشید که افراد خوشحال مطمئناً رویداد شمارا به یاد آورده و زمانی که در مورد شما فکر می‌کنند احساس خوبی خواهند داشت و همین احساس خوب موجب صحبت کردن در مورد شما می‌شود.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *