راهنمای حرکات صحیح دست در طول جلسه مصاحبه

راهنمای حرکات صحیح دست در طول جلسه مصاحبه

راهنمای حرکات صحیح دست در طول جلسه مصاحبه رزومه و جواب‌های قاطع تنها موارد مورد نیاز برای گرفتن یک شغل نیستند. زبان بدن نیز نقش بسیار مهمی در نشان دادن شخصیت و صحت گفته‌های شما در طول مصاحبه دارد. اگر اطمینان ندارید در طول یک مصاحبه‌ی کاری چه کار‌هایی باید با دستان خود انجام بدید، در ادامه مقاله با ما فروشراه همراه باشید.

 یکی از مهمترین بخش‌هایی از بدن که می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی گفته‌های ما در طول جلسه‌ی مصاحبه باشد، دستان هستند. اما بسیاری از اشخاص نمی‌دانند دقیقا چه کاری بهتر است با دست‌ها انجام شود تا بهترین نتیجه را داشته باشد. در ادامه چند نکته و راهنمایی برای شما داریم. این راهنمایی‌ها شامل مواردی هستند که باید انجام دهید یا نباید انجام دهید.

راهنمای حرکات صحیح دست در طول جلسه مصاحبه

مواردی که با دست‌ها باید در طول مصاحبه انجام شود:

نشان دادن کف دست: نشان دادن کف دست به طرف مقابل می‌تواند نشانه‌ای از صداقت، درستکاری و وفاداری شما باشد.

چسباندن نُک انگشت‌ها به هم: نُک انگشتان را مثل سیاستمداران به یکدیگر بچسبانید تا اعتماد به نفس خود را نشان دهید.

مواردی که با دست‌ها نباید در طول مصاحبه انجام شود:

پنهان کردن کف دست: خواباندن کف دست‌ها در مقابل خود بر روی میز نشانه‌ای از تلاش شما برای تسلط و غلبه کردن بر شرایط را نشان می‌دهد.

پنهان کردن دست‌ها: مخفی کردن دست‌های شما نیز نشانه‌ای است از اینکه می‌خواهید چیزی را مخفی کنید. دست‌های خود را خارج از جیب بگذارید.

لمس کردن انگشت‌ها: اگر با انگشت‌های خود دائم روی میز بزنید، این موضوع نشانه‌ای است از بی‌تابی شما و همچنین باعث عدم تمرکز می‌شود.

از کار‌هایی مانند دست به بغل زدن و دائم و بی‌جهت تکان دادن دست‌ها نیز خودداری کنید. به یاد داشته باشید که زبان بدن آنقدر تاثیرگذار است که می‌تواند یک مصاحبه را کامل به نفع شما پیش ببرد.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *