سمپلینگ در سراسر ایران

تاثیر سمپلینگ در بازاریابی و افزایش فروش

سمپلینگ در سراسر ایران : سمپلینگ به معنی نمونه و یا تست و تجربه کردن یک محصول می باشد و در عرصه مارکتینگ و فروش ارائه کردن محصول به مشتری و مصرف کننده می باشد به منظور گشترش و ترویج مصرف عمومی از محصول مورد نظر و نشان دادن کیفیت محصول در جهت رشد محبوبیت و مقبولیت نام و نشان برند است تا در نگاه بلند مدت به اهداف عالی سازمان که تجسم و انطباق تبلیغ و کیفیت محصول است دست یابد. در ادامه با مطلب سمپلینگ در بازاریابی همراه باشید.

سمپلینگ در تمامی استان ها : گروه توسعه تجارت فروشراه سمپلینگ را با انجام دقیق تمامی قواعد و اصول علمی روز دنیای سمپلینگ و با بهره گیری از دانش بین المللی بزرگترین اساتید علم تبلیغات و مارکتینگ از طریق سمپلینگ و ارائه نمونه محصول و استفاده از حرفه ای ترین سمپلرها راهی مطمئن برای ورود ماندگار در ذهن مصرف کننده با توان اجرا در سراسر ایران آن را ایجاد می کند.

سمپلینگ در بازاریابی

زمانیکه تصمیم داریم محصولی جدید به بازار عرضه کنیم که یا رقبا از آن عرضه کرده اند و یا تاکنون معرفی و ارائه نشده است باید از نزدیک توجه مصرف کننده به محصول را رصد کنیم و با نگاهی دلنشین آن را در ذهن مخاطب ماندگار کنیم. کالایی متفاوت از رقبا عرضه کنیم یا کالای رقبا را متفاوت عرضه کنیم.

بدون شک می توان گفت در دنیای تبلیغات امروزی سمپلینگ پر قدرت ترین و اثر بخش ترین گونه تبلیغاتی برای خلق مشتری های وفادار می باشد .

 

سمپلینگ در بهترین نقاط هر استان

گروه توسعه تجارت فروشراه سمپلینگ را در تمامی نقاط از جمله : فروشگاه های زنجیره ای , مراکز خرید , پاساژها , مراکز تفریحی و گردشگری , نمایشگاه ها و همایش ها , سوپر مارکت ها , داروخانه ها , شعب بانک ها , اداره های بیمه … با بالاترین کیفیت و با استفاده از بهترین نیرو های آموزش دیده به اجرا  خواهیم گذاشت.

تبلیغات کارا نقش اساسی در موفقیت کسب و کارها در مقابل رقبا ایفا می کند و سمپلینگ یکی از بهترین شیوه های تأثیرگذار است. با روشی ساده اما تخصصی می توانیم سهم بازار، نفوذ در بازار و استمرار حضور در قلب و ذهن مخاطب را افزایش دهیم.

 

سمپلینگ در سراسر ایران

گروه توسعه تجارت فروشراه :

ما سمپلینگ را به صورت علمی و در حد بالاترین کیفیت به اجرا در می آوریم و با بیش از 3000 نفر نیروی سمپلر بومی در سراسر ایران آماده اجرای پروژه های سمپلینگ در تهران،کرج،اصفهان،شیراز،مشهد،قزوین،اردبیل،تبریز،کیش،بندرعباس،مازندران،رشت،قم،کاشان،یزد،اهواز،گیلان و …. آمادگی اجرای بزرگترین و اثر بخش ترین پروژه های سمپلینگ را اعلام می داریم. درباره ما بیشتر بدانید

 

سمپلینگ در سراسر ایران

سمپلینگ سبک‌های متفاوت در هنر چیدمان محصول در محیط های خاص عمومی و فعال سازی یک محیط با استفاده کردن از عناصر مختلف با نمونه های جدید یک شرکت تولیدی جهت بدست آوردن اطلاعات مفید در ارتباط مستقیم با افراد جامعه و بدست آوردن عکس العمل های افراد اجتماع با نمونه خاص میباشد.

تعدد روش های تبلیغاتی مانند تبلیغات در رسانه های عمومی ، بیلبود های شهری وی بین شهری ، استفاده از کاتالوگ و بروشور ، پیک های تبلیغاتی و… و نیز مدت بازدهی و اثربخشی و برآورد های مالی هر روش باعث ایجاد شبهه هایی میان انتخاب نوع تبلیغات میان تولیدکنندگان شده است اما برترین روش تبلیغاتی در صنایع غذایی ، روش سمپلینگ و پروموشن محصولات میباشد که نتایج مثبت برندهای بین المللی و داخلی از آزمایش این شیوه تبلیغاتی سندیتی بر موثر بودن آن میباشد.

 درباره سمپلینگ بیشتر بدانید

سمپلینگ در سراسر ایران
سمپلینگ در سراسر ایران

بخشی از مزایای سمپلینگ:

  •  آموزش و فرهنگ سازی مصرف صحیح محصول
  •  ارتباط موثر بین تولید کننده و مصرف کننده
  •  ادای احترام کارکنان تولید به مشتریان با ارائه نمونه ای با کیفیت از کالاهای در حال نمایش در صحن فروش
  •  کمک به تصمیم آنی مصرف کننده در خرید محصول
  •  امکان برقراری ارتباط در جهت پاسخگویی سریع به سوالات، پیشنهادات و انتقادات مصرف کننده
  •  ایجاد اولین تصویر زیبا از برند در ذهن مصرف کننده

ما در سمپلینگ و پروموشن متخصص هستیم

ما مفتخر هستیم که برای اولین بار در ایران اعتماد برندهایی لوکس و شاخص را جلب نماییم و  در پاساژهای لوکس ایران بهترین و با کیفیت ترین پروژه را توسط سمپلرها و پروموتر های حرفه ای گروه فروشراه به اجرا در آوریم .

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *