سمپلینگ نوشابه انرژی زا هپی لایف در نمایشگاه آگروفود

سمپلینگ نوشابه انرژی زا هپی لایف

سمپلینگ نوشابه انرژی زا هپی لایف در نمایشگاه آگروفود توسط سمپلرها و پروموترهای حرفه ای و با تجربه آژانس تبلیغاتی فروشراه اجرا گردید.سمپلینگ یکی از بهترین و موثرترین روشهای تبلیغاتی است که تجربه استفاده از محصول را برای مخاطب رقم میزند و این تجربه به طور ماندگار در ذهن مخاطب می ماند.

سمپلینگ نوشابه انرژی زا هپی لایف

تحقیقات نشان داده است بیش از ۶۵ درصد تصمیم های مخاطبین جهت خرید و انتخاب محصول در نقطه فروش صورت می پذیرد و به جرات می توان گفت مهم ترین و اثربخش ترین روش تبلیغات در نقطه فروش اجرای پروژه های سمپلینگ و پروموشن می باشد که تجربه پروژه های گذشته نشان داده است در برخی از پروژه ها رشد فروش ۳۰۰ درصدی در مقیاس نقطه ای که جهت اجرای پروژه انتخاب شده بود بدست آمده بود.

پروژه سمپلینگ فقط ارائه نمونه محصول رایگان یا تشکیل تیم همراه با نیروهایی که تست محصول ارائه می دهند نیست بلکه ایجاد یک ارتباط موثر و حرفه ای در لحظه می باشد که در این ایجاد ارتباط موثر آیتم های زیادی از جمله زبان بدن، فن بیان،مهارتهای ارتباطی، ویژگی های ظاهری،تسلط و اشراف کامل به محصول مورد نظر و …. را شامل می شود و هر کدام از این آیتم ها اگر درست اجرا نشود پروژه میتواند حتی به یک پروژه ضد تبلیغ تبدیل گردد.

سمپلینگ نوشابه انرژی زا هپی لایف
سمپلینگ نوشابه انرژی زا هپی لایف

سمپلرها و پروموترها چنانچه کلیه مهارتهای ارتباطی را به خوبی بدانند برایشان فرقی نمیکند که به عنوان نیروی غرفه دار نمایشگاه کار کنند یا نیرو جهت پشت کانتر و یا هر شرح وظیفه دیگری که برایشان تعریف شود،آنها از مهارتهای کلامی و ارتباطی خود باید برای ایجاد یک ارتباط موثر استفاده کنند،سانس نس با شعار برندینگ بسیار شاد و با انرژی وارد بازار شد که این شعار سانی نس به معنی خوشحالی هست و سفیر این برند آقای محمدرضا گلزار هستند،این برند در مدت زمان کمی توانست جایگاه مطلوبی در بازار بین مخاطبین داشته باشد و از زمان استارت به کار این برند آژانس تبلیغاتی فروشراه همراه با حرفه ای ترین تیم سمپلر و پروموترهای بومی توانست ارتباط خوبی با مصرف کننده برقرار کند و موفق ترین پروژه های تبلیغات btl در سراسر ایران را برای این برند اجرایی نماید.

سمپلینگ نوشابه انرژی زا هپی لایف

با توجه به شعار برند هپی لایف بدیهی است میزان انرژی پروموتر و سمپلر در زمان اجرای پروژه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و جزو اولویت گزینش و انتخاب نیروهای سمپلینگ برای پروژه های این برند می باشد به همین دلیل ما با گزینش برترین نیروهای سمپل و پروموت جهت اجرای پروژه سمپلینگ در نمایشگاه آگروفود توانستیم موفق ترین دستاوردهای این سبک تبلیغاتی را به ارمغان آوریم.

سیار بورد (اسکوتر تبلیغاتی)

آژانس‌های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که که استفاده از این روش‌های مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده اند و از ایده‌هایی که واقعا جدید و مبتکرانه هستند در تبلیغات خود استفاده می کنند. یکی از شرکت های موفق در ارائه خدمات نوین و خلاقانه شرکت توسعه تجارت فروشراه می باشد.

اشخاصی که هنوز به تبلیغات روزنامه ای، تلویزیونی یا رادیویی امیدوار هستند و گمان می کنند که این تبلیغات می‌تواند در فروش محصولات و خدمات آنها مفید بوده و در این امر نقش مثبتی دارد باید در دوره های جدیدی که روش‌های جدید و ایده‌های جدید تبلیغات را آموزش می‌دهد شرکت کنند. در این مقاله سعی بر این است که به طور مختصر این روش های تبلیغاتی مدرن به مخاطبان ارائه شده و به آنها شناسانده شود.

این سازه ظاهری زیبا و جذاب دارد و می تواند جلب توجه فوق العاده ای را به سمت خود داشته باشد و نوآوری و خلاقیت به کار برده شده در آن به شدت اسکوتر تبلیغاتی را تبدیل به یک سازه تبلیغاتی اثربخش و کارآمد نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

 

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *