همراه برد

همراه برد یکی از فرم های ساده و خلاق است که با ساختاری جدید و منحصر به فرد، خود را برای ورود به صنعت تبلیغات ایران آماده می کند. در تبلیغات نوین از ابزارهای گوناگونی است که برای Walking Boardمی توان استفاده کرد، یکی از این ابزارهای نوین ، نفر بر تبلیغ نخستین بار در ایران توسط شرکت ایده آرمانی وارد بازار شده و مالکیت صنعتی این طرح نیز پس از انجام مراحل قانونی به نام این شرکت به ثبت رسیده است قید عنوان “همراه برد یا دیگر” موارد برای شناخت چندگانه محصول است و در کل ثبت طرح صنعتی با نام “همراه برد” صورت پذیرفته است.
همراه برد یک محصول تبلیغاتی متحرک است که دارای کمربند و یک صفحه نمایشگر قابل الحاق به شخص حقیقی است. این شیوه نوین تبلیغاتی قابلیت درج محصول به شیوه های نصب استیکر، پشت نور، ال ای دی و … را داراست، و در قسمت جلو نیز به همان شیوه امکان نصب تبلیغات در ابعاد کوچکتر وجود دارد

همراه برد
همراه برد

این شیوه با توجه به متحرک بودن و امکان تردد در سطح شهر می تواند به عنوان یک ابزار نوین تبلیغاتی در بسیاری از برنامه های بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. همراه بورد با بهره گیری از استاندارد های ارگونومیک و طراحی صنعتی ظاهری کاملاً زیبا و چشم نواز دارد همچنین از لحاظ زیبایی شناسی نیز این محصول دارای طرحی کم نظیر است. از دیگر ویژگی های این سازه می توان به سبکی، قابلیت حمل آسان، فراوانی امکان استقرار در شرایط گوناگون اشاره کرد.

همراه برد

همچون بسیاری از ابزارهای موجود که پیرامون خود می بینیم، همراه برد نیز دارای نکاتی در حوزه تبلیغ است که می تواند مورد توجه قرار گیرد.

از جمله نقاط ضعف این وسیله؛ نیاز به شارژ مقطعی است، خستگی نفربر )فردی که برد را حمل می کند، برد دیداری محدود و مشخص و امکان اصابت وسیله به افراد یا اشیاء است. اما نقاط قوتی هم بالا قابلیت حمل برای ارسال به برای این وسیله می توان متصور بود که از آن جمله اند:

مرکز اصلی ترافیک : کاربرپسند بودن به این معنا که خلاقیت رسانه ای این ابزار توسط کسب و کارها پذیرفته شده و می توان از آن به خوبی استفاده نمود.

نوآورانگی :  به این معنا که فقط در خلاقیت وجود ابزار بحث وجود ندارد بلکه در کلیت استفاده آن توسط انسان هم نوآرانگی و پیاده کردن طرح های مختلف امکان دارد

آخرین و مهم ترین نقطه قوت این ابزار استفاده و پیاده سازی نقشه های مختلف سازمان مخاطبان برای کمپین های تبلیغاتی محسوب می گردد چراکه این ابزار فقط و فقط یک شی که قابلیت پردازش تصویر در ذهن مشتری را دارد محسوب نمی شود. بلکه در این مقام نفربر یک الگوی انسانی از آن شرکت می تواند باشد که به دنبال شرایط مناسب جهت اجرای فرآیندهای گوناگون برای مخاطبان جهت عرضه هر چه بهتر محصول خواهد بود. فردی که دیگر فقط یک موزع نیست و در واقع او یک ارائه گر بسیار کیفی محصول است که امکان بسیار زیادی برای بهتر دیده شدن محصول را فراهم می نماید.

در ادامه با ویدیو معرفی همراه برد همراه باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت رسمی همراه بورد مراجعه نمایید . ورود به سایت