پروژه پروموشن و تبلیغات میدانی TAP30

پروژه پروموشن و تبلیغات میدانی TAP30

پروژه پروموشن و تبلیغات میدانی TAP30 : تپسی (TAP30) یک سرویس هوشمند درخواست تاکسی مستقر در شهر تهران است. تپسی از طریق اپلیکیشن هوشمند موبایل شما را با سفیران (رانندگان) مرتبط می سازد. شما به راحتی، با دو کلیک می‌توانید درخواست خودرو دهید، خودرویی که شما را با تجربه ای متفاوت از حمل و نقل به مقصد خواهد رساند. میلاد منشی پور (Managing Director) با همکاری دکتر حمید مهینی (Technical Director) و هومن دمیرچی (Director of Operations) شرکت تپسی را با جذب نیروی متخصص در بخش فناوری اطلاعات، بازاریابی و آموزش راه‌اندازی کردند. امروز تیم مجرب تپسی در بخش های مختلف به صورت تمام وقت پشتیبان مسافران و سفیران خود است.

پروژه پروموشن و تبلیغات میدانی TAP30

پروژه پروموشن و تبلیغات میدانی TAP30

تمامی تلاش ما بر این بوده است که پروموشن های قدرتمندی برای این برند به انجام برسانیم و گامی کوچک در جهت رشد و موفقیت در بازار این برند برداریم .

ما بر این باوریم  که فعالیتهای پروموشن،سمپلینگ و ایونت ها مخصوص گروه کالاهای خاصی نمی باشد و در تمامی اصناف قابلیت اجرا دارد سمپلرها و پروموترهای حرفه ای فروشراه  با علاقه و با عزمی جدی تلاششان بر این است که موثرترین پروژه ها را به اجرا درآورند و بیشترین بهره وری ممکن و ارزش آفرینی لازم را برای برندها به ارمغان آورند و تلاش ما بر این است که رتبه اول ارزش آفرینی را در تمامی پروژه ها داشته باشیم.

پروموشن ها و ایونت های متفکرانه به راحتی می توانند هویت یک برند را در ذهن مصرف کننده ماندگار نمایند،ما به توانایی های نیروهای سمپلینگ و پروموشن و همچنین برنامه ریزی های منظم مجموعه خود ایمان داریم و بر اساس تجربه های چندین ساله خود پروژه ها را هدایت می نماییم و اجرای با کیفیت آن فقط یک شعار نمی باشد.

گروه توسعه تجارت فروشراه, محصولات شما را بصورت کامل با کیفیت هر چه تمام تر به مصرف کننده نشان می دهد . همه سعی ما در تمامی پروژه های انجام شده توسط فروشراه,ایجاد بیشترین تاثیر در ذهن مشتری و بیشترین بهره وری برای برند های مطرح می باشد.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *