بازاریابی شبکه های اجتماعی

[vc_row][vc_column][ultimate_heading main_heading=”بازاریابی شبکه های اجتماعی” spacer=”line_only” spacer_position=”middle” line_height=”1″]

Social Marketing

[/ultimate_heading][/vc_column][vc_column][vc_column_text]

شبکه های اجتماعی مکانی است برای اینکه مخاطبانتان باور کنند پشت پرده کسب‌وکار شما آدم‌های واقعی حضور دارند، آدم‌هایی که آن‌ها را درک می‌کنند و نیازهای آن‌ها را می‌شناسند. برندهای مطرح دنیا با تولید محتوای مرتبط و مناسب، از این رسانه‌های سودمند برای حفظ و افزایش محبوبیت خود بهره می‌برند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ یکی از جدیدترین و بهترین راهکارهای بازاریابی یا دیجیتال مارکتینگ در فضای مجازی است. بازاریابی تکنیکی در فضایی بی واسطه، سریع و با کمترین محدودیت. استفاده از این متد بازاریابی می تواند برای شما مخاطبان بسیاری را به همراه داشته باشد و تجارت شما را در کوتاه ترین زمان زیر و رو کند. جذب مخاطب ، طرفدار و دریافت فوری بازخوردهای مستقیم آنها میتواند شما را از رقبا کاملا جدا نموده و افق های جدیدی را به روی شما بگشاید. ضمنا این روش به سئو سایت شما کمک شایانی می نماید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]بازاریابی شبکه های اجتماعی[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

مخاطب یا هوادار ؟

بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای ما مفهومی بالاتر از جذب مخاطب دارد. در این سرویس ما علاوه بر جذب حداکثر مخاطب برای صفحات شما در شبکه های اجتماعی از طریق تکنیک های ارگانیک، این مخاطبان و دنبال کنندگان را به مشتری و طرفدار برند شما تبدیل خواهیم کرد.

شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، تویتر، آپارات و … ابزارهایی هستند که بستر لازم برای ارتباط شما با مخاطبانتان را به شیوه‌های مختلف و به صورت جمعی در فضای آنلاین فراهم می‌کنند. همچنین حضور در این شبکه‌ها به رتبه و اعتبار وب‌سایت شما به عنوان نمایشگر هویت‌تان در فضای مجازی کمک شایانی می‌کند.

  • ایجاد حساب در شبکه‌های اجتماعی معتبر و معروف
  • به‌روز‌رسانی شبکه‌های اجتماعی با محتوای مناسب مبتنی بر زمان‌بندی دقیق
  • مدیریت و یکپارچه نمودن حساب شبکه‌های اجتماعی و برندینگ
  • پاسخ و جهت‌دهی به نظرات و پرسش‌های کاربران
  • افزایش در تعداد دنبال‌کنندگان (follower) صفحات شبکه‌های اجتماعی

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]