سمپلینگ از نگاه گروه فروشراه

سمپلینگ از نگاه گروه توسعه تجارت فروشراه

سمپلینگ از نگاه گروه توسعه تجارت فروشراه
سمپلینگ از نگاه گروه توسعه تجارت فروشراه

سمپلینگ از نگاه گروه توسعه تجارت فروشراه : گروه توسعه تجارت فروشراه با رعایت کامل تمامی قواعد و اصول علمی روز دنیای سمپلینگ و با بهره گیری از دانش بین المللی بزرگترین اساتید علم تبلیغات و مارکتینگ از طریق سمپلینگ و ارائه نمونه محصول یا همان سمپل و استفاده از حرفه ای ترین سمپلرها راهی مطمئن برای ورود ماندگار در ذهن مصرف کننده را ایجاد می کند، بدون شک می توان گفت در دنیای تبلیغات امروزی سمپلینگ پر قدرت ترین و اثر بخش ترین گونه تبلیغاتی برای خلق مشتری های وفادار می باشد .

سمپلینگ از نگاه گروه فروشراه

ما سمپلینگ را به صورت علمی و در حد بالاترین کیفیت به اجرا در می آوریم و با بیش از 3000 نفر نیروی سمپلر بومی در سراسر ایران در تمامی شهرهای : تهران،کرج(البرز)،اصفهان،شیراز،مشهد،قزوین،اردبیل،تبریز،کیش،بندرعباس،مازندران، رشت،قم،کاشان،یزد،اهواز،گیلان و …. آمادگی اجرای بزرگترین و اثر بخش ترین پروژه های سمپلینگ را اعلام می داریم.

لازم به ذکر است تمامی موارد فوق فقط و فقط در صورتی موثر می باشد که نیروهایی که نمونه محصول شما را ارائه می دهند (سمپلر) از تمامی مهارتهای ارتباطی مانند فن بیان،زبان بدن و … برای ایجاد ارتباطی موثر بهره مند باشد در اصل نوع پوشش،نوع صحبت کردن و تمامی رفتارهای پروموتر یا سمپلر معرف شخصیت برند شما می باشد و تیم حرفه ای فروشراه حساسیت بالای این کار را به خوبی درک میکند و از دغدغه ها و نگرانی های صاحبان کالا نسبت به نوع اجرا کاملا آگاه است و در مسیری حرکت میکنیم که نگرانی های شما را به اطمینان نسبت به خود تبدیل نماییم.

در پروژه های سمپلینگ مواد غذایی مصرف کننده طعم واقعی و بدون اغراق محصولات شما را نمونه محصول ارائه شده تجربه می کند این بدان معنی است که ما به حقوق مشتری مداری احترام گذاشته ایم و با ارائه سمپل یا نمونه محصول برای انتخاب مصرف کننده ارزش قائل شده ایم که پس از ارائه سمپل و ارزیابی طعم واقعی محصول تصمیم به خرید بگیرد و در پروژه های سمپلینگ شرکت های آرایشی و بهداشتی مصرف کننده تجربه استفاده از نمونه کوچک شده محصولاتتان را کسب می نماید و برند شما به راحتی وارد خانه های مردم می شود وبا این کار موارد ذیل در ذهن مصرف کننده به وجود می آید:

1- شرکتی که اقدام به سمپلینگ می کند به قدری نسبت به کیفیت محصول خود مطمئن است که تجربه استفاده از آن را برای مصرف کننده رقم می زند.

2- شرکتی که سمپل محصولاتش را ارائه می دهد برای حق انتخاب مصرف کننده احترام و ارزش قائل می باشد.

3- از طریق سمپلینگ بدون وجود هیچ واسطه ای برند شما مستقیما با مصرف کننده ارتباطی موثر ایجاد می کند و رابطه متقابل و تاثیر گذار تولید کننده-عرضه کننده با مصرف کننده نهایی به خوبی شکل می گیرد.

4- به وسیله سمپلینگ و توضیحاتی که نیروهایی که نمونه محصولات را ارائه می دهند در اصل (سمپلر یا پروموتر)تجربه مصرف محصولات شما،فرهنگ درست استفاده از آن،افزایش وفاداری برند،ترغیب مصرف کننده به تغییر مارک مصرفی و در نهایت افزایش فروش محقق می شود.

لازم به ذکر است تمامی موارد فوق فقط و فقط در صورتی موثر می باشد که نیروهایی که نمونه محصول شما را ارائه می دهند (سمپلر) از تمامی مهارتهای ارتباطی مانند فن بیان،زبان بدن و … برای ایجاد ارتباطی موثر بهره مند باشد در اصل نوع پوشش،نوع صحبت کردن و تمامی رفتارهای پروموتر یا سمپلر معرف شخصیت برند شما می باشد و تیم حرفه ای فروشراه حساسیت بالای این کار را به خوبی درک میکند و از دغدغه ها و نگرانی های صاحبان کالا نسبت به نوع اجرا کاملا آگاه است و در مسیری حرکت میکنیم که نگرانی های شما را به اطمینان نسبت به خود تبدیل نماییم.

منبع : فروشراه