اجرای پروموشن و سمپلینگ چای کاپیتان به همراه قرعه کشی های دوره ای مختلف توسط گروه توسعه تجارت فروشراه.
با توجه به اینکه فروش چای به علت دارا بودن مشتری های وفادار یکی از سخت ترین محصولات در ایران می باشد به جرات می توانیم بگوییم صرفا از طریق سمپلینگ و پروموشن می توانیم عادات مصرف کننده را نسبت به برند قبلی تغییر دهیم و در این راستا واحد سمپلینگ و پروموشن گروه توسعه تجارت فروشراه توانسته است با استفاده از سمپلر و پروموترهای حرفه ای تاثیری فوق العاده در روند فروش داشته است و با اجرای سمپلینگ چای و پروموشن های متعدد جهت چای کاپیتان گامی بزرگ در جهت افزایش سهم از بازار این برند برداشته است.
اجرای با کیفیت ترین پروژه های سمپلینگ و پروموشن در تهران،اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز،کرمان،کرج،اهواز،مازندران و رشت با بیش از 3000 نفر پرسنل بومی و آموزش دیده قدرت ما می باشد.
اجرای پروموشن و قرعه کشی چای کاپیتان
یکی از دستاوردهایی که ما در این پروژه داشتیم تجربه وارد کردن نمونه کوچک چای به مردم بوده است،که به جای اینکه خود چای در لیوان های یکبار مصرف ریخته شود و طعم آن را تغییر دهد از نمونه کوچک شده آن جهت ورود به خانه های مردم استفاده نمودیم و جالب اینجاست که به علت دارا بودن کیفیت مطلوب این چای اکثر مشتریان پس از استفاده از نمونه محصول کوچک شده برای خرید مراجعه می نمودند و در راستای ترغیب مشتریان و تحریک انگیزه آنها برای خرید بیشتر و معرفی این محصول به سایر بستگان از پروموشن خاص و ویژه ای که همراه با قرعه کشی بوده و این قرعه کشی های متوالی این برند توانست قدرت برندینگ و افزایش آگاهی مردم نسبت به این برند را افزایش دهد و این شرکت اجرای پروموشن های مختلف را به عنوان سرلوحه کار خود قرار دهد و به صورت برنامه روتین خود در ماه ها و مناسبت های مختلف پروموشن هایی با موضوع های گوناگون را به اجرا درآورد.