سمپلینگ زر ماکارون : همواره شرکت های تولید کننده در صنایع غذایی, بدنبال مطرح کردن و معرفی آن به مصرف کننده می باشند و همین امر سبب گردیده تا از راههای مختلف تبلیغاتی وارد شوند . یکی از راه های تبلیغاتی مؤثر سمپلینگ یا ارائه نمونه محصول(تست) به مشتری می باشد که تاثیر مستقیمی بر افزایش فروش , بهره وری و نوع تجربه مصرف کننده دارد. و یکی دیگر از مواردی که همیشه برای تولید کنندگان و مدیران شرکت قابل توجه است (هزینه و زمان بازدهی ) می باشد. با توجه به موارد ذکر شد,فروشراه با ارائه خدمات سمپلینگ و پروموشن در ابتدا وضعیت فعلی شما را تجزیه و تحلیل کرده و یک راه مقرون به صرفه با نوع فعالیت شما پیشنهاد می کند .
سمپلینگ زر ماکارون
اگر بدنبال راه حلی برای تبلیغات با هزینه کم و افزایش فروش گسترده تر می باشید ، ما اجرای سمپلینگ را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا تخصص ما ایجاد کمپین و پروژه هایی جذاب با عملکرد خوب و بازدهی بالاست. ما به شما کمک می کنیم تا شما به حداکثر توانایی و قدرت در حوزه کسب و کار خود برسید.
درباره زر ماکارون
گروه صنعتی و پژوهشی زر با اعتقاد به توان سرزمین خود و به پشتوانه 30 سال سابقه موفق و موثر حضور بنیانگذارش در عرصه های تولیدی و صنعتی، زیرساخت خود را در سال 1372 با تأسیس واحد تولیدی آرد فراهم نمود و با راه اندازی آن در سال 1377 محکم و استوار کار خود را در صنعت غذا آغاز کرد. در سال1380 هم برای اولین بار در ایران خطوط تولید آرد سِمولینا را راه اندازی نمود.در واقع این گروه صنعتی که در حال حاضر بزرگترین صادرکننده ایرانی انواع ماكارونی میباشد، در سکوی نخست صنعت ماکارونی ایران قرار دارد و توانسته است با ایجاد فضای رقابتی در صنعت، به عنوان اولین تولیدکننده انواع ماکارونی و پاستا با آرد سِمولینا در ایران، نقش مهمی را در ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی به عهده بگیرد به نحوی که هم اکنون محصولات ماکارونی ایران قادرند هم تراز با برندهای معتبر جهان در رقابتهای بین المللی موفق و سربلند وارد شوند.