همانطور که نوع پوشش، لباس و رفتار مناسب در هنگام حضور در یک جلسه ملاقات بسیار مهم است، خوش بویی دهان نیز از موارد مهم در برقراری روابط اجتماعی است در ادامه با ایده خلاقانه بیلبورد لیسترین Listerine در فروشراه همراه باشید.
به گفته برخی کارشناسان هر فرد یک مرز ۶۰ سانتیمتری برای خود در برقراری ارتباط با دیگران قائل هستند و تنها افرادی به این فاصله راه پیدا میکنند که اعتماد به نفس کافی برای برقراری ارتباط دارند.
لیسترین Listerine برند تولیدکننده دهان شو و خوشبوکننده دهان با شعار « نزدیکتر شو Get Closer » در چهار قدم مخاطبین خود را با تأثیرگذاری محصول خود آشنا میکند.

ایده خلاقانه بیلبورد لیسترین Listerine
بیلبورد تعاملی (لایت باکس) برند لیسترین Distance billboard در اماکن عمومی و مجتمعهای خرید با پوستری چهارمرحلهای از مخاطبین دعوت میکند که به بیلبورد نزدیک شوند.
در هر قدم که مخاطب به بیلبورد نزدیک میشود شخصی که در تصویر است عکسالعمل بهتری به مخاطب نشان میدهد و لبخند میزند.
در آخرین قدم مخاطب متوجه میشود که تصویر بازیگر در بیلبورد بطور زنده با او در تعامل است و در نهایت یک دهان شوی لیسترین هدیه میگیرد.
لیسترین Listerine در آخر نیز یک نمونه از محصولات خود را به مخاطبین هدیه میداد.
در این تبلیغ محیطی، که میتوان آنرا در حوزه بازاریابی پارتیزانی Viral Marketing گنجاند از بیلبورد (لایت باکس) به عنوان یک تبلیغ محیطی تاثیرگذار در سمپلینگ به طور هوشمندانهایی استفاده شده است وبدین صورت مشتری بالقوه با یک خاطره مفرح و تجربه استفاده از محصول میتواند به مشتری بالفعل لیسترین تبدیل شود.
اگرچه در کشورهای اروپایی چنین سازه ای به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد حتی برای کارهای سمپلینگ و پروموشن استفاده می شود ولی باز هم شاهد هستیم که 90 درصد پروژه های سمپلینگ و پروموشن در دیگر کشورها به وسیله نیروی انسانی در حال برگزاری است زیرا تعامل بهتر و گسترده تری با مصرف کننده ها صورت خواهد پذیرفت و این رابطه به صورت دو طرفه شکل می گیرد،گاهی وقتها انتقادات و پیشنهادات مصرف کننده دریافت می گردد و گاهی اوقات توضیحات تکمیلی در مورد محصول و برند نیاز است که به مخاطبین ارائه شود به همین دلیل است که همچنان سمپلینگ و پروموشن با نیروهای متخصص و علمی جواب دهی بهتری تا کنون داشته است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.