پروموتر و سمپلر و نقش آن ها در افزایش فروش

سمپلینگ و افزایش فروش

پروموتر و سمپلر دو واژه بسیار پرکاربرد در معرفی بسیاری از محصولات و برندها می باشد که امروزه بسیاری از افراد به دنبال آشنایی با این دو واژه هستند شما نیز برای اخذ پروموتر و سمپلر می توانید با فروشراه در تماس باشید.

پروموتر و سمپلر

پروموتر و سمپلر  آیا شما نیز به دنبال بهترین و موثرترین پروموتر برای معرفی و تبلیغ برند یا محصول خود هستید؟ شما نیز می توانید مقاله پیش روی خود را تا آخر دنبال کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در مورد سمپلر و پروموتر به دست آورید.

در دنیای رقابتی امروزه بسیاری از کسب و کارها با اخذ استراتژی های نادرست دوام بسیار کمتری را در بازار رقابتی جهان می آورند و از این رو نیز اعلام ورشکستگی می نمایند.
اگر شما نیز صاحب یک برند خاص یا یک محصول هستید، می توانید راه های بی نظیر بازاریابی را به دست آورده و از این طریق گام های مستحکمی را برای موفقیت خود بردارید. امروزه هر برندی برای اینکه توجه خریداران و مشتریان خود را به دست آورد، نیازمند یک سری از تبلیغات و معرفی ها می باشد. برای معرفی هر برند خاص نیز بایستی از یک روش مناسب و نوین استفاده کرد تا بتوان نتایج بسیار مطلوبی را نیز مورد مشاهده قرار داد.

پروموتر و سمپلر در واقع یکی از بهترین گزینه ها برای این امر هستند و در این راستا نیز شرکت های بسیار زیادی را می توانید مشاهده کنید که بی شک شکت پیش روی شما، یکی از بهترین و معتبرترین آنها می باشد. شما نیز می توانید با شرکت ما در تماس باشید و معرفی و تبلیغ محصول یا برند خود را با خیال راحت به دست همکاران بسیار باتجربه و حرفه ای ما بسپارید. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد پروموتر و سمپلر توضیحات جداگانه ای را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

کدام افراد می‌توانند به عنوان نیروی پروموتر و سمپلر فعالیت کنند؟

 نیروی پروموتر و سمپلر؛ افرادی هستند که به فعالیت در زمینه‌های پروموشن و سمپلینگ می‌پردازند و از ویژگی های این افراد می‌توان به قدرت بیان بالا، قدرت تاثیرگذاری بر افراد، و اشراف بالا به محصول و ارتباطات با دیگران داشته باشند.

این افراد در زمینه ارتباط با افراد مختلف آموزش‌هایی دیده‌اند و یا مطالعه کرده اند و می‌تواند با توجه به ویژگی های هر فرد که در لحظه اول ملاقات با او پی‌میبرند، او را متقاعد به خرید از یک برند و محصولات یک شرکت خاص کند.

نیروی پروموتر و سمپلر؛ افرادی هستند که علاوه بر نیروی ذاتی در برقراری ارتباط به دیگران و تاثیر کلامی بر آن‌ها با آموزش ها می‌توانند بر این توانایی اضافه کنند و این توانایی را در خود تشدید کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برقراری ارتباط  با افراد جدید، برای شما کار سخت و دشواری نیست و به‌راحتی می توانید با هر شخصی با پوشش‌های متنوع و فرهنگ‌های متفاوت ارتباط برقرار کنید، می‌توانید در این زمینه فعالیت خود را آغاز کنید. البته باید توانایی این را داشته باشید اگر با تمامی تلاش‌ها موفق به جذب افراد نشدید؛ ناامید نشوید و به کار خود با همان انگیزه اول ادامه دهید.

روش‌های تبلیغاتی:

راه‌های مختلفی برای تبلیغات یک برند وجود دارد، که شیوه‌های گوناگون آن را می‌توانیم در سطح شهر و یا در فضای اینترنتی مشاهده کنیم. استفاده از بیلبورد های سطح شهر، پیک های تبلیغاتی، کاتالوگ و یا بروشور ها و.. . و یا در فضای مجازی استفاده از تولید محتوا برای تبلیغات و ویدیو مارکتینگ و .. . این‌ها روش‌های تبلیغاتی هستند که بعد از مدتی دیگر کاربرد خود را از دست می‌دهند و یا دیگر بازدهی اولیه را برای صاحبان برند به‌همراه ندارند.

ما می‌دانیم بهترین روش تاثیر گذاری بر افراد برای متقاعد کردن آن‌ها برای خرید یک محصول صحبت کردن مستقیم در مورد محصولات است و حالا در نظر بگیرید که این صحبت و گفتگو نه در فضای مجازی بلکه به‌صورت حقیقی انجام شود. می‌توان گفت که برترین روش تبلیغات برند؛ روش پروموشن و سمپلینگ است که در این مطلب قصد داریم شما را با این روش تبلیغاتی و این‌که  نیروی پروموتر و سمپلر چه افرادی هستند و وظیفه آن‌ها چیست آشنا کنیم.

پروموشن چیست؟

واژه پروموشن در زبان انگلیسی به معنای تبلیغات و ترویج است،یکی از جدیدترین روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی است که می‌تواند با روش‌های خود برای شما برند سازی، و به کسب و کار و فروش محصولات به شما کمک کند. پروموشن می‌تواند با استراتژی های کوتاه‌مدت و بلندمدت می‌تواند برای شما برند سازی کند و با روش‌های خاص پروموشن شما می توانید برند خود را از دیگر برندها متمایز کنید و در کسب و کار خود بی رقیب باشید.

پروموشن چیست ؟

سمپلینگ چیست؟

سمپلینگ در معنای لغوی خود به معنای مزه کردن است، اما امروزه یکی از راه های موثر در بازاریابی شناخته شده‌است. از گذشته تا به‌حال از این روش برای بازاریابی و فروش محصولات استفاده می‌شده، اما در طول زمان دچار تغییراتی نیز شده‌است. در این روش با تاثیر عمیقی که در افراد می‌گذارد، شما را  می‌تواند، با فروش بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای از محصولات روبرو کند. از سمپلینگ می‌توانید در هر زمینه استفاده کنید، چون این روش زمینه فعالیت گسترده دارد. از لوازم خانگی تا لوازم آرایشی و حتی محصولات اغذیه و… می‌توانند برای تبلیغات و فروش برند خود از این روش بهره‌مند شوند.

سمپلینگ چیست ؟

سمپلینگ و افزایش فروش
پروموتر و سمپلر و نقش آن ها در افزایش فروش

نیروی پروموتر و سمپلر:

پروموتر به کسی گفته می‌شود که وظیفه تبلیغ و ترویج یک برند را به عهده دارد. در سمپلینگ یک فرد با ظاهری آراسته و مرتب که اشراف زیادی به محصولات دارد با عنوان سمپلر، با افرادی که قصد خرید دارند و یا حتی با رهگذر هایی که قصد خرید ندارند ارتباط برقرار کرده و به صورت حضوری آ‌ن‌ها را دعوت به خرید از محصولات میکند.

در این روش فرد که قصد داریم محصولات را به او بفروشیم به طور مستقیم با محصول روبرو می‌شود و می‌تواند از طعم و مزه آن محصول امتحان کند و نظرات و پیشنهادات و حتی انتقادات خود را به طور مستقیم به سمپلر بگوید. این روش تبلیغاتی که بیشتر برای محصولات تغذیه‌ای مورد استفاده قرار میگیرد، حتی اگر به فروش محصول به فرد ختم نشود باعث می‌شود نام برند معرفی شده همیشه در ذهن فرد باقی بماند. نیروی پروموتر و سمپلر ، در کنار هم با هم می‌توانند در فروش محصولات بسیار موثر عمل کنند.

پروموتر به چه شخصی گفته می شود ؟

اگر شما نیز به دنبال بهترین و معتبرترین شرکت در زمینه پروموتر و سمپلر هستید، بهتر است که در گام اول راجع به پروموتر اطلاعاتی را به دست آورید و با این واژه از نزدیک آشنا شوید.
پروموشن در لغت به معنای ترویج و تبلیغ می باشد و پروموتر نیز به شخصی گفته می شود که وظیفه شناساندن یک محصول و برند را دارد.

هر برندی بایستی با توجه به فضای کاری خود، معرفی شود که این امر نیاز به نوآوری و ذهن پویایی دارد و پروموتر بایستی بتواند از پس این وظیفه سنگین برآمده و بی نظیرترین تبلیغ را برای محصول شما انجام دهد. البته در نظر بگیرید که این افراد دوره های آموزشی بسیار حرفه ای را گذرانده اند و شما نیز می توانید با خیال راحت، کار خود را به دست این افراد بسپارید. بازدیدکنندگان از تبلیغ محصول شما، می توانند حس بسیار خوبی را از پروموتر به دست آورده و از این طریق اقدام به خرید داشته باشید.

نکات مورد توجه برای پروموتر بودن: پروموتر و سمپلر

پروموتر و سمپلر یک حرفه بسیار مدرنی می باشد که امروزه بسیاری از افراد به دنبال آشنایی و بهره مندی از آن هستند. چرا که در رقابت بسیار پرتلاطم دنیای امروزه، تنها با شناسایی نیازهای مشتریان و تبلیغات حرفه ای، می توان به مدت طولانی دوام آورد و پله های موفقیت را طی کرد. در نظر داشته باشید که پروموتر بایستی یک سری از مهمترین و اصلی ترین ویژگی ها را داشته باشند تا بتوانند به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن وظیفه خود را ایفا کنند. از مهمترین و بارزترین ویژگی هایی که بایستی پروموتر داشته باشد:

  • داشتن نگاه بسیار آرام و نافذ
  • سکوت هنگام صحبت کردن افراد
  • دست دادن شما و نوع سلام کردن
  • خوشبو و پاکیزه بودن
  • داشتن پوشش مناسب و آراستگی بسیار مناسب
  • حفظ پرستیژ خود تا انتهای جلسه
  • عدم ارائه توضیحات کامل در جلسه اول دیدار و ملاقات

یک پروموتر بایستی تمام این ویژگی ها را داشته باشد تا بتواند به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن تبلیغ برند و محصول شما را انجام دهد.

انتخاب پروموتر و سمپلر حرفه ای می تواند تا 70% در  افزایش فروش آن کسب و کار , موثر باشد.

تامین نیرو غرفه نمایشگاه‌ها و همایش‌ها:

همانطور که میدانید یکی از مکان هایی که برای تبلیغات برند و فروش محصولات خیلی موثر و مفید است شرکت در نمایشگاه‌ها و گرفتن غرفه در آن ها و یا برگزاری همایش‌ها است. این فضاها می تواند به معرفی برند شما کمک کند، اما چگونه تاثیرگذارتر و موفق‌تر در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنیم و چطور در معرفی محصولات خود از دیگر غرفه‌ها که رقبا ما محسوب می‌شوند پیشی بگیریم؟ این کار با داشتن نیروی مجرب و حرفه ای در کار پروموشن و سمپلر ممکن است. یکی از راه‌های تامین نیرو پروموشن و سمپلر توسط فروشراه است.

تامین نیروی پروموشن و سمپلر با فروشراه:

گروه فروشراه با کادری مجرب، جوان و حرفه در کار تامین نیروی پروموشن و سمپلر میتواند به شما در زمینه غرفه داری و فروش محصولات و یا برگزاری همایش ها کمک کند.

تامین نیروی نمایشگاهی

تامین نیروی نمایشگاه : امروزه حضور غرفه داران تخصصی در برپائی نمایشگاهها به امری متداول تبدیل شده است . از طریق برگزاری رویدادی مانند نمایشگاه و تامین نیروی نمایشگاهی  که به‌خوبی به ‌صورت بومی تبلیغ و ترویج‌شده است، انرژی مضاعفی به کسب ‌وکار خود بدهید.

به عبارتی استفاده از نمایشگاه و نیروهای آموزش دیده  برای ترویج کسب‌وکار بهترین کاری است که می‌توانید برای کسب‌وکار خودتان بکنید و از این طریق آن را زنده کنید. توجه داشته باشید که مدت ‌زمان زیادی است که مردم از نزدیکی محل کسب ‌وکار یا غرفه شما در حال عبور هستند و شاید برایشان سؤال شده باشد که درواقع در پی انجام دادن چه‌کاری هستید؟ آن‌ها دقیقاً به این منظور نیاز به یک محرک کوچک دارند تا به‌واسطه آن وارد محل کسب‌ وکار شما شده و ارتباط بهتری با شما برقرار کنند. شما چطور می‌توانید محل کسب خودتان را مملو از افراد و مشتریان بالقوه کنید، از تبلیغات دهان‌به‌دهان برخوردار شوید و تصویری مثبت از خودتان ارائه دهید.

این گروه خلاق و ایده پرداز که با روش‌های تبلیغاتی BTL  می‌توانند در فروش محصولات و معرفی برند شما به روش های گوناگون و خلاق موثر باشند.علت نام گذاری این گروه به فروشراه همین است؛ این گروه با دانش و تجربه ای که در زمینه تبلیغات و فروش و معرفی برند های گوناگون دارند می توانند برای فروش محصولات شما نیز راهی موثر و ویژه در کار شما ارائه دهند و فروش محصولات شما را چند برابر کنند.

شما به راحتی و با خیالی آسوده می‌توانید کار تبلیغات محصول خود را به گروه فروشراه بسپارید. با حضور نیروهای پروموتر و سمپلر، که به صورت حرفه ای کار خود را آموزش دیده اند و در کنار آموزش خلاق و ایده پردازند هستند می توانند محصولات برند شما با جدیدترین راه های به فروش برسانند. شما می توانید با اعتماد به این گروه که دارای سابقه موفق در حرفه پروموشن و سمپلر است، فروش محصولات خود را یا شناخت برند خود را در میان عام چندین برابر سازید. پس تا رقبا در این زمینه از شما سبقت نگرفته‌اند کار تبلیغات خود را با این روش و با گروه خلاق و حرفه ای، فروشراه آغاز کنید.

بهترین پروموتر و سمپلر را از کجا می توان پیدا کرد؟

پروموتر و سمپلر همانطور که در قسمت های قبلی نیز به آن اشاره کردم، امروزه یکی از مهمترین و اصلی ترین عواملی به شمار می آیند که شما می توانید با استفاده و بهره گیری از آنها، به تبلیغ و ترویج مورد نظر خود دست پیدا کنید.
شما نیز می توانید برای بهره مندی از بهترین و بی نظیرترین پروموتر و سمپلر، این فرصت طلایی و بی نظیر پیش روی خود را از دست ندهید و از طریق وبسایت و یا شماره های تماس فروشراه با همکاران ما در تماس باشید و راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید.

البته در نظر بگیرید که امروزه شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که بی شک شرکت ما یکی از معتبرترین و موثرین این شرکت ها می باشد و شما می توانید به راحتی تبلیغ و معرفی محصول خود را به دست همکاران بسیار متخصص و باتجربه ما بسپارید و شاهد نتایج بی نظیری نیز باشید. در خصوص هزینه های مربوط به پروموتر نیز می توانید با همکاران ما در بخش مالی صحبت کرده و از تعرفه های مربوط به این فرایند و اقدام آگاهی لازم را به دست آورید و بهترین معرفی را برای برند یا محصول خود به ارمغان آورید.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *