پروموشن و سمپلینگ عطرهای لاکچری برند تیزیانا ترنزی

پروموشن و سمپلینگ عطرهای لاکچری برند تیزیانا ترنزی

پروموشن و سمپلینگ عطرهای لاکچری برند تیزیانا ترنزی در پاساژهای لوکس تهران،اصفهان،مشهد و شیراز

عطر تیزیانا ترنزی مارما-Tiziana Terenzi Maremma عطری است گرم وتلخ. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر تیزیانا ترنزی مارما-Tiziana Terenzi عطری است مردانه و زنانه و خاص.

پروموشن و سمپلینگ عطرهای لاکچری برند تیزیانا ترنزی
پروموشن و سمپلینگ عطرهای لاکچری برند تیزیانا ترنزی

پروموشن و سمپلینگ عطرهای لاکچری برند تیزیانا ترنزی

ادکلن مردانه و زنانه ی مارما در سال ۲۰۱۳ تولید شده و به بازار معرفی گردید . این ادکلن مردانه و زنانه از برند ترنزی رایحه ای چوبی داشته که بیشترین ترکیبات تشکیل دهنده اش شامل : کاکائو ، عنبر ،چوب بلسان بنفش ، چوب صندل ، زنبق ، چوب بلوط ، خُرمالو ، سُنبل ختایی ، گل یاسمن ، عسل ، نعناع هندی ، چوب آگار ، ترنج و انگور فرنگی سیاه می باشند .

رایحه ابتدایی این عطر با بوی نیمه شیرین و خامه ای وانیل و کهربا شروع میشه که در کنارش یه رایحه نسبتا تلخ شکلاتی وجود هم وجود داره به اضافه رایحه مشخصی از گلها. رایحه گلها حس بو کردن گلهای سفید رو به شما میدن و کمی هم پودری هست اما در عین داشتن این حس سفید و آرامش بخش خیلی بوش قویه.

با گذر زمان بوی عطر تغییری به اون صورت نمیکنه. همون حس نیمه شیرین خامه ای و شکلاتی و گلی خودشو داره فقط کمی رایحه چوب صندل هم بهش اضافه میشه که یه ته بوی ضعیف تلخ چوبی بهش بده. البته نه زیاد. با اینکه حس کلی عطر آروم به نظر میاد ولی پخش بوی عطر وحشتناک زیاده و خیلی خیلی قوی هست. پخش بو از اون دقیقه اول تا اون ثانیه آخر زیاده و تازه هر چی میگذره بوش قوی و قویتر میشه به جای اینکه ملایمتر و ضعیفتر بشه!! ماندگاریش هم حداقل روی خشک ترین پوست ها ۲۴ ساعت. به راحتی بالای ۲۴ ساعت روی پوست دوام میاره. این عطر رایحه ای مشابه عطر بلک ارکید تام فورد رو داره.

یکی از دستاوردهای مهم فروشراه در سمپلینگ و پروموشن عطرهای لاکچری برند تیزیانا ترنزی که  به اجرا در آمد, آشنا کردن مصرف کننده با محصولی با رایحه بی نظیر بود.

ما همیشه با دقت به حرف های شما گوش می دهیم، با سلایق و روحیات شما آشنا می شویم زیرابه این امر معتقدیم که شناخت تمام و کمال مشتریان ما تنها راه موثر برای خلق پروژه هایی با بازدهی بالا و بی عیب و نقص می باشد.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
2 دیدگاه
پرنیاکریمی

علاقه مند به سمپلرپاره وقت دانشجوی ژنتیک باسابقه کار ساکن غرب

شایان نیک روش

سلام و خسته نباشید
لطفا در سایت ثبت نام نمایید و شماره موبایل خود را برای اطلاع از فرصت های شغلی سمپلینگ و پروموشن در پانوشت وبسایت ثبت نمایید.
با تشکر

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *