اجرای پروموشن ون های تبلیغاتی اپلیکیشن ریحون

پروژه ون های تبلیغاتی ریحون

اجرای پروموشن ون تبلیغاتی اپلیکیشن ریحون

از زبان ریحون : شاید براتون سوال بشه که ریحون دقیقا چه کار انجام میده؟ ما قراره خدمات یک مجتمع‌غذایی(فودکورت) رو ارائه کنیم. یعنی مجموعه‌ای از بهترین رستوران‌های هر منطقه کنار هم قرار بدیم و شما براساس سلیقه و محل زندگیتون از بین این رستوران‌ها انتخاب کنید.

اجرای پروموشن ون های تبلیغاتی اپلیکیشن ریحون

تیم ریحون همه ی رستوران هایی که تو سایت قرار میده رو از نظر کیفیت غذا، بهداشت و نحوه ی سرویس دهی درب محل بررسی میکنه و بعد روی سایت قرار میده، پس شما دیگه از این بابت نگران نیستین و فقط کافیه تصمیم بگیرید چی بخورید و بقیشو بسپرید به ریحونیا!

اجرای پروموشن ون های تبلیغاتی اپلیکیشن ریحون
اجرای پروموشن ون های تبلیغاتی اپلیکیشن ریحون

اجرای پروموشن ون های تبلیغاتی اپلیکیشن ریحون

تمامی تلاش ما بر این بوده است که پروموشن های قدرتمندی برای این برند به انجام برسانیم و گامی کوچک در جهت رشد و موفقیت در بازار این برند برداریم .

پروموشن

ما بر این باوریم  که فعالیتهای پروموشن ، سمپلینگ و ایونت ها مخصوص گروه کالاهای خاصی نمی باشد و در تمامی اصناف قابلیت اجرا دارد سمپلرها و پروموترهای حرفه ای فروشراه  با علاقه و با عزمی جدی تلاششان بر این است که موثرترین پروژه ها را به اجرا درآورند و بیشترین بهره وری ممکن و ارزش آفرینی لازم را برای برندها به ارمغان آورند و تلاش ما بر این است که رتبه اول ارزش آفرینی را در تمامی پروژه ها داشته باشیم.

اجرای پروموشن ون های تبلیغاتی اپلیکیشن ریحون
اجرای پروموشن ون های تبلیغاتی اپلیکیشن ریحون

سمپلینگ

گروه توسعه تجارت فروشراه با رعایت کامل تمامی قواعد و اصول علمی روز دنیای سمپلینگ و با بهره گیری از دانش بین المللی بزرگترین اساتید علم تبلیغات و مارکتینگ از طریق سمپلینگ و ارائه نمونه محصول یا همان سمپل و استفاده از حرفه ای ترین سمپلرها راهی مطمئن برای ورود ماندگار در ذهن مصرف کننده را ایجاد می کند، بدون شک می توان گفت در دنیای تبلیغات امروزی سمپلینگ پر قدرت ترین و اثر بخش ترین گونه تبلیغاتی برای خلق مشتری های وفادار می باشد .ما سمپلینگ را به صورت علمی و در حد بالاترین کیفیت به اجرا در می آوریم و با بیش از ۳۰۰۰ نفر نیروی سمپلر بومی در سراسر ایران در تمامی شهرهای تهران، کرج(البرز)، اصفهان، شیراز، مشهد، قزوین، اردبیل، تبریز، کیش، بندرعباس، مازندران، رشت، قم، کاشان، یزد،ا هواز، گیلان و …. آمادگی اجرای بزرگترین و اثر بخش ترین پروژه های سمپلینگ را اعلام می داریم.ادامه مطلب

اجرای پروموشن ون های تبلیغاتی اپلیکیشن ریحون

پروموشن ها و ایونت های متفکرانه به راحتی می توانند هویت یک برند را در ذهن مصرف کننده ماندگار نمایند،ما به توانایی های نیروهای سمپلینگ و پروموشن و همچنین برنامه ریزی های منظم مجموعه خود ایمان داریم و بر اساس تجربه های چندین ساله خود پروژه ها را هدایت می نماییم و اجرای با کیفیت آن فقط یک شعار نمی باشد.

ما پروموشن را مجموعه عملکردهایی ثابت نمیدانیم و برای هر برند با توجه به ویژگی های محصول،گروه مخاطب،موقعیت فعلی آن در بازار نوع پروموشن را انتخاب می نماییم و پیشنهاد می دهیم.

در ادامه با ویدیو اجرای پروموشن ون های تبلیغاتی اپلیکیشن ریحون توسط گروه توسعه تجارت فروشراه همراه باشید.

 

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *