اجرای ایونت چیلی هاوس در باشگاه انقلاب

ایونت چیلی هاوس

ایونت چیلی هاوس : برگزاری ایونت رستوران های زنجیره ای لوکس چیلی هاوس در باشگاه انقلاب و اجرای پروموشن و سمپلینگ چیلی هاوس و  توسط تیم حرفه ای گروه توسعه تجارت فروشراه که با جمعیت و استقبال مردم خوب تهران رو به رو شد و توانستیم افزایش فروش چشمگیری برای این برند رقم بزنیم.

اجرای ایونت چیلی هاوس در باشگاه انقلاب

برگزاری ایونت ها،رودشوها و اجرای با کیفیت ترین پروژه های سمپلینگ و پروموشن تخصص ماست و همچنین افتتاحیه شرکتها و برندها،اجرای مراسم قرعه کشی،دعوت از برترین خواننده ها و بازیگران محبوب و همچنین شو من ها با کارهایی نظیر تقلید صدا و مجری گری از دیگر مواردی است که در زمینه خدمات ما جای گرفته است.

اجرای ایونت چیلی هاوس در باشگاه انقلاب

لازم به ذکر است که تمامی نیروهای گروه توسعه تجارت فروشراه نیروهای بومی هستند و قدرت اجرای بزرگترین پروژه های سمپلینگ در سراسر ایران را دارا می باشیم که حسن بومی بودن سمپلرها و پروموترها اول این است که در هزینه های شما صرفه جویی می گردد و نیازی نیست هزینه های اقامت نیروها و رفت و آمد پرداخت نمایید و مزیت دوم آن این است که با لحجه،فرهنگ و گویش مردم همان شهر صحبت می کنند و ارتباطات بهتری را برقرار می نمایند.

ایونت چیلی هاوس
ایونت چیلی هاوس

بازاریابی رویدادی راهکاری تبلیغاتی می باشد که شامل ارتباط موثر و مثبت بین شرکت ها و مشتریانشان در گردهمایی های خاصی همانند همایش ها، کنسرت ها، نمایشگاه های فصلی کالا و خدمات و یا مسابقات ورزشی می شود.

اجرای ایونت چیلی هاوس در باشگاه انقلاب
ایونت چیلی هاوس

ما به اثبات این جمله رسیدیم که فعالیتهای پروموشن،سمپلینگ و ایونت ها مخصوص گروه کالاهای خاصی نمی باشد و در تمامی اصناف قابلیت اجرا دارد سمپلرها و پروموترهای حرفه ای فروشراه با علاقه و با عزمی جدی تلاششان بر این است که موثرترین پروژه ها را به اجرا درآورند و بیشترین بهره وری ممکن و ارزش آفرینی لازم را برای برندها به ارمغان آورند و تلاش ما بر این است که رتبه اول ارزش آفرینی را در تمامی پروژه ها داشته باشیم.

پروموشن ها و ایونت های متفکرانه به راحتی می توانند هویت یک برند را در ذهن مصرف کننده ماندگار نمایند،ما به توانایی های نیروهای سمپلینگ و پروموشن و همچنین برنامه ریزی های منظم مجموعه خود ایمان داریم و بر اساس تجربه های چندین ساله خود پروژه ها را هدایت می نماییم و اجرای با کیفیت آن فقط یک شعار نمی باشد.

 

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *