تاثیر چشمگیر بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه های شما

تاثیر چشمگیر بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه های شما : بیشتر کسب‌وکار ها شرکت کردن در نمایشگاه هایی که متناسب با فعالیتشان است را از دست نمی دهند و در تلاش هستند که از همان اول سال برای آنها برنامه‌ای مشخص داشته باشند و یا حتی خودشان رویدادهایی برگزار کنند. اما سوال اینجاست که چگونه این کسب‌وکارها می‌توانند غرفه‌های خود را پر از کسانی کنند که با موضوع کسب‌وکارشان آشنایی دارند و حضورشان می‌تواند برای آنها سودآور باشد؟ کسب‌وکارها می‌توانند هزینه زیادی صرف تبلیغات کنند و با روش‌های تلبلیغاتی پر هزینه، اعلام کنند که در یک نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد و یا رویدادی پیش رو دارند. اما در مدیریت یک کسب‌وکار، همیشه چالشی داریم که یک کار را چگونه می‌توانیم با هزینه کمی انجام دهیم؟

همان طور که تجربه نشان داده، روش‌های دیگری برای اطلاع‌رسانی وجود دارد که چندان به بودجه تبلیغاتی شما صدمه نمی‌زنند و بعضا نتایج بهتری نسبت به روش‌های تبلیغاتی پرهزینه بر جای می‌گذارند. هر کسب‌وکاری در شبکه‌های اجتماعی به فعالیت می‌پردازد و کمتر برندی را می‌بینید که در این نوع فضاهای پرمخاطب حضور نداشته باشند.

تاثیر چشمگیر بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه های شما

از طرفی وبلاگ‌های کمپانی‌ها، فضای بسیار خوبی برای اشتراک‌گذاری اخبار و اطلاع‌رسانی در مورد رویدادها هستند. فقط کافی است که رویداد خود را معرفی و هدف از برگزاری آن و حضور در آن را عنوان کنید.

در ادامه به راهکارهایی می‌پردازیم که می‌توانید با پیاده‌سازی آنها، رویداد خود را بهتر در معرض دید مخاطبان‌تان قرار دهید:

توییتر:

توییتر یکی از بسترهایی است که بواسطه آن می‌توانید با سرعت بالایی به اطلاع‌رسانی بپردازید و رویداد خود را معرفی کنید. از طرفی توییتر به خاطر اینکه شبیه به یک سرویس میکروبلاگینگ است، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید رویداد خود را به صورت زنده گزارش کنید و مخاطبان خود را از لحظه لحظه رویدادتان با خبر سازید.

اینستاگرام:

مخاطبان شما تشنه عکس‌ها و ویدئوها هستند. از لحظه شمارش معکوس برگزاری رویداد گرفته تا انتهای آن، می‌تواند خوراکی برای اینستاگرام شما باشند. در اینستاگرام خلاق باشی

تاثیر چشمگیر بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه های شما
تاثیر چشمگیر بازاریابی شبکه های اجتماعی در غرفه های شما

سوآرم:

اعلام حضور کردن در این اپلیکیشن به شدت باب شده و اکثر کاربران این شبکه اجتماعی در هر جا و مکانی Check-in می‌کنند که همه را باخبر کنند. شما هم می‌توانید افراد را تشویق کنید که در رویدادتان Check-in کنند تا اطلاع‌رسانی بیشتری در رابطه با رویداد شما صورت بگیرد.

شما هم می‌توانید افراد را تشویق کنید که در رویدادتان Check-in کنند تا اطلاع‌رسانی بیشتری در رابطه با رویداد شما صورت بگیرد.

جذب مخاطب ، طرفدار و دریافت فوری بازخوردهای مستقیم آنها میتواند شما را از رقبا کاملا جدا نموده و افق های جدیدی را به روی شما بگشاید. ضمنا این روش به سئو سایت شما کمک شایانی می نماید. فروشراه می تواند به بهترین شکل  شما را برای دستیابی به این اصل شما را یاری کنید . ورود به بخش بازاریابی شبکه های اجتماعی

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *