تبلیغات و پروموشن های بانک‌ها ‌در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات و پروموشن های بانک‌ها ‌در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات و پروموشن های بانک‌ها ‌در شبکه‌های اجتماعی : یکی از مدرنترین شیوه های ارتباطات با مشتریان حضور گسترده ی تبلغاتی درشبکه‌های اجتماعی است. روند کسب و کار با سرعت هرچه تمام تر به سوی حضور در شبکه های اجتماعی و تبلیغات در آنجا پیش میرود.
بنابراین شرکت‌ها وارگان ها باید توجه ویژه‌ای به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. مؤسسات مالی و اعتباری و بانک‌ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند و می‌توانند با حضور در شبکه‌های مجازی تعامل بهتری با مخاطبان برند خود داشته باشند.
بنا به گزارش کمپانی فیس‌بوک در سال ۲۰۱۶ اعلام می‌کند که ۶۰درصد افراد متعلق به نسل وای Y Generation  ترجیح می‌دهند بانکی که در آن حساب دارند در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشند.
در همین خصوص مؤسسه The Financial Brand رتبه بندی ویژه‌ای به نام «Power 100» را در جهت کمک به کارشناسان بازاریابی تبلیغاتی بانک‌ها و مؤسسات مالی برای ارزیابی عملکرد خود و رقبای‌شان در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است که در آن نام 100 بانک فعال در شبکه های اجتماعی معرفی میشود.

تبلیغات و پروموشن های بانک‌ها ‌در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات و پروموشن های بانک‌ها ‌در شبکه‌های اجتماعی

شاخص های این رتبه بندی عبارتند از تعداد لایک‌های فیس‌بوک، نرخ مشارکت کاربران در فیس‌بوک، تعداد دنبال‌کنندگان توئیتر، تعداد پست‌های توئیت شده، تعداد مشاهده ویدئوهای کانال یوتیوب و تعداد مشترکین آن.
امروزه بسیاری از بانک ها از طریق تیم های پروموشن توانسته اند ارتباطات الکترونیکی و خدمات بانکی را به مشتریان خود آموزش دهند و پروموترهایی که این کار را انجام میدهند با اشراف کامل بر این موضوع مخاطبین را راهنمایی های اصولی و صحیح می نمایند.
پروموشن های بانکی می توانند معرف خدمات بانکداری الکترونیکی و همچنن معرفی کانال های ارتباطی در شبکه های مجازی باشد.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *