سمپلینگ بستنی دایتی

سمپلینگ محصولات دایتی

سمپلینگ بستنی دایتی : همواره شرکت های تولید کننده در صنایع غذایی, بدنبال مطرح کردن و معرفی آن به مصرف کننده می باشند و همین امر سبب گردیده تا از راههای مختلف تبلیغاتی وارد شوند . یکی از راه های تبلیغاتی مؤثر سمپلینگ یا ارائه نمونه محصول(تست) به مشتری می باشد که تاثیر مستقیمی بر افزایش فروش , بهره وری و  نوع تجربه مصرف کننده دارد. و یکی دیگر از مواردی که همیشه برای تولید کنندگان و مدیران شرکت قابل توجه است (هزینه و زمان بازدهی ) می باشد. با توجه به موارد ذکر شده گروه توسعه تجارت فروشراه با ارائه خدمات سمپلینگ و پروموشن در ابتدا وضعیت فعلی شما را تجزیه و تحلیل کرده و یک راه مقرون به صرفه با نوع فعالیت شما پیشنهاد می کند .

ما همیشه با دقت به حرف های شما گوش می دهیم، با سلایق و روحیات شما آشنا می شویم زیرابه این امر معتقدیم که شناخت تمام و کمال مشتریان ما تنها راه موثر برای خلق پروژه هایی با بازدهی بالا و بی عیب و نقص می باشد.

سمپلینگ محصولات دایتی
سمپلینگ محصولات دایتی

سمپلینگ بستنی دایتی

شرکت زرین غزال با نام تجاری دایتی تولید کننده انواع بستنی و فرآورده های لبنی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا می باشد.  از ویژگی های بستنی دایتی  می توان به کیفیت بسیار بالای مواد اولیه آن و همچنین شیر مصرفی برای تهیه این محصولات نام برد. با توجه به این مطلب که دامداری تحت کنترل و در مالکیت شرکت می باشد در کیفیت محصول نهایی نقش به سزایی را ایفا می کند. عدم استفاده از مواد نگهدارنده، از ویژگی های دیگر بستنی دایتی می باشد.

از این رو گروه توسعه تجارت فروشراه خود را مفتخر و مسئول این اعتماد  و همکاری می داند تا به بهترین شکل و کیفیت نمونه محصولات این  برند موفق را توسط بهترین نیروهای سمپلر به مصرف کننده معرفی نماید.

 

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *