سمپلینگ و پروموشن شرکت جیرینگ

سمپلینگ و پروموشن شرکت جیرینگ

سمپلینگ و پروموشن شرکت جیرینگ و اجرای  پروژه پيش بينی مسابقات جام جهانی ٢٠١٨ روسيه :  جیرینگ تنها ارائه‌دهنده خدمات کیف پول همراه در کشور است و در حال حاضر از طریق درگاه‌های پرداخت کیف پول، کارت‌بانکی (شبکه شاپرک) و حساب بانکی (شبکه شتاب)، اقدام به ارائه خدمات مالی و پرداخت بر بستر تلفن همراه به بیش از 30 میلیون نفر از مشترکین همراه اول، نموده است.

خدمات جیرینگ که بر بستر گسترده همراه اول ارائه می‌شود شامل طیف وسیعی از خدمات مالی موردنیاز مشتریان است. کیف پول همراه جیرینگ امکان واریز وجه، انجام امور مالی مانند پرداخت قبض، خرید شارژ مستقیم سیم‌کارت، شارژ اینترنت، انجام خدمات نیکوکاری (کمک به خیریه‌ها)، استعلام و پرداخت جرائم و عوارض، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی، انجام خدمات گردشگری، بیمه و درنهایت برداشت وجه را مهیا می‌سازد.

سمپلینگ و پروموشن شرکت جیرینگ
سمپلینگ و پروموشن شرکت جیرینگ

اجرای پروموشن اپلیکیشن جیرینگ با نام جیرینگی

تمامی تلاش ما بر این بوده است که پروموشن های قدرتمندی برای این برند به انجام برسانیم و گامی کوچک در جهت رشد و موفقیت در بازار این برند برداریم .

سمپلینگ و پروموشن شرکت جیرینگ

ما بر این باوریم  که فعالیتهای پروموشن ، سمپلینگ و ایونت ها مخصوص گروه کالاهای خاصی نمی باشد و در تمامی اصناف قابلیت اجرا دارد سمپلرها و پروموترهای حرفه ای فروشراه  با علاقه و با عزمی جدی تلاششان بر این است که موثرترین پروژه ها را به اجرا درآورند و بیشترین بهره وری ممکن و ارزش آفرینی لازم را برای برندها به ارمغان آورند و تلاش ما بر این است که رتبه اول ارزش آفرینی را در تمامی پروژه ها داشته باشیم.

سمپلینگ و پروموشن شرکت جیرینگ

پروموشن ها و ایونت های متفکرانه به راحتی می توانند هویت یک برند را در ذهن مصرف کننده ماندگار نمایند،ما به توانایی های نیروهای سمپلینگ و پروموشن و همچنین برنامه ریزی های منظم مجموعه خود ایمان داریم و بر اساس تجربه های چندین ساله خود پروژه ها را هدایت می نماییم و اجرای با کیفیت آن فقط یک شعار نمی باشد.

ما پروژه پروموشن را مجموعه عملکردهایی ثابت نمیدانیم و برای هر برند با توجه به ویژگی های محصول،گروه مخاطب،موقعیت فعلی آن در بازار نوع پروموشن را انتخاب می نماییم و پیشنهاد می دهیم.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *