سمپل و ساشه چیست ؟

سمپل چیست ؟

سمپل و ساشه چیست ؟ سمپل یا همان نمونه محصول رایگان یکی از جذاب ترین ابزارها و روش های تبلیغاتی می باشد که معمولا با استقبال با شکوهی همراه می شود و می تواند حس تجربه واقعی استفاده از محصولاتتان را برای مصرف کننده خلق نماید.
سمپل ( sample) در زمینه های مختلف و گروه کالاهای متفاوتی تولید و عرضه می گردد که گاهی در ظرف هایی مشابه خود محصول ولی در ابعاد کوچک زده می شود و گاهی به صورت ارائه تست و مزه به کار می رود و حالت سوم آن به صورت ساشه به کار می رود.

سمپل و ساشه چیست ؟

ساشه ها در محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد بسیار زیادی دارد و اغلب آنها را داخل بروشورهای محصول می چسبانند و سمپلرهای ما در پروژه های سمپلینگ این بروشورها و ساشه ها را به مخاطبین ارائه می دهند،با این روش به دلیل ارزشمند بودن ساشه ای که در داخل بروشور است بیشتر وقتها مخاطبین یا همان مصرف کننده بروشور و ساشه را نزد خود نگاه میدارد و در زمان استفاده توضیحات روی بروشور محصولات را مطالعه می نماید اما هنگامی که بروشور تنها به مصرف کننده ارائه شود شانس مطالعه آن بسیار پایین می باشد.

سمپل چیست ؟
پروژه سمپلینگ می تواند محصول رایگان یا همان سمپل شما را به دست مصرف کننده برساند و معمولا اگر تیم سمپلینگ و پروموشن با سناریو مشخصی پروژه ای را استارت بزنند و فکری خلاقانه پشت اجرای پروژه سمپلینگ باشد نتایج بسیار مطلوبی کسب می گردد و افزایش فروش چشمگیری را در پروژه ها شاهد خواهیم بود.

سمپل مواد غذایی طعم به یادماندنی محصولات را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد، در پروژه های سمپلینگ محصولات غذایی افزایش فروش های آنی و نقطه ای زیادی را به دلیل تست محصولات شاهد هستیم.
سمپل محصولات آرایشی و بهداشتی معمولا با نمونه های کوچک شده محصول یا ساشه ها همراه است که از این طریق محصولات شما به راحتی وارد خانه های مردم می شود.
رساندن صحیح و اصولی سمپل محصولاتتان و پیام تبلیغاتیتان را به تیم سمپلینگ فروشراه بسپارید.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
1 دیدگاه
مناقصه

ممنون اطلاعات کاملی بود

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *