پروموشن از نگاه فروشراه

پروموشن از نگاه فروشراه

پروموشن از نگاه فروشراه

گروه توسعه تجارت فروشراه پروموشن را مجموعه فعالیتهای هدفمند در جهت دستیابی به استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت واحد بازاریابی می داند که برای رسیدن به این اهداف از انواع شیوه های کارآمد نوین و متفکرانه متناسب با موقعیت فعلی برند برای هدایت مصرف کننده به سمت و سوی استفاده از محصول مورد نظر استفاده می نماید.

ما پروموشن را مجموعه عملکردهایی ثابت نمیدانیم و برای هر برند با توجه به ویژگی های محصول،گروه مخاطب،موقعیت فعلی آن در بازار نوع پروموشن را انتخاب می نماییم و پیشنهاد می دهیم.

پروموشن از نگاه فروشراه
پروموشن از نگاه فروشراه

پروموشن ها را می توانیم برای هر سه گروه مختلف توزیع کننده یا عمده فروش،خرده فروشها و مصرف کننده ها در نظر بگیریم و برای هر کدام از این گروه ها پروموشن اختصاصی را می توانیم طراحی و تدوین نماییم.

یکی از مهم ترین علت های استفاده از پروموشن آگاه کردن مصرف کننده نسبت به ویژگی های محصولات شما می باشد و پروموترهای ما وظیفه انتقال صحیح این اطلاعات را دارا می باشند،معمولا شرکت های بزرگ برای رسیدن به هدفی خاص برای یک گروه محصول مشخص تاکید روی یک شعار یا پیام خاصی برای آن گروه محصول دارند که بهترین روش برای انتقال صحیح و بدون واسطه آن استفاده از پروموشن می باشد.

چنانچه قرعه کشی بزرگی دارید و احتیاج به اطلاع رسانی آن در خارج از فضاهای پر ترافیک تبلیغاتی ATL دارید و نگرانی این را دارید که پیامتان را مصرف کننده به سرعت فراموش کند بهترین روش برای اطلاع رسانی آن راه اندازی یک پروموشن قدرتمند در نقاط فروش می باشد ما با اجرای پروژه های مختلف در این زمینه تاثیر عینی این مطلب را درک کرده ایم و افزایش فروش چشمگیری که در نقطه فروش ایجاد کرده ایم تاییدیه محکمی برای این مطلب می باشد.

در بسیاری از مواقع تولید کننده ها یا وارد کنندگان ، تیم های فروش بسیار خوبی را راه اندازی می کنند ولی با توجه به رقابت بسیار شدید بازار فعلی در هنگام مراجعه بازاریابان به نقاط فروش استقبال خوبی از آنها برای دادن سفارش صورت نمیگیرد ، یکی از تخصص های گروه توسعه تجارت فروشراه طراحی پروموشن هایی است که بحران شرکت ها در این بخش را تبدیل به فرصت نماید.

بعد از خروج از این بحران شرکت ها با بحرانعدم خروجی کالا از شلف ها مواجه می شوند که نوع پروموشن و فعالیتهای تشویقی و ترغیبی که در این مرحله طراحی و تدوین می نماییم مستقیما به خاطر مصرف کننده نهایی می باشد و به اصطلاح درست زمانی که چرخه فروش مسدود می شود مشاوران فروشراه راهی را برای رفع این انسداد پیشنهاد داده و پروموتر های ما نقشه راه طراحی شده را به اجرا در می آورند.

برخی از دستاوردهای استفاده از پروموشن های قدرتمند:

– تقویت تصویر ذهنی برند

– افزایش فروش چشمگیر دوره ای

– راه اندازی یا لانچ یک محصول جدید در بازار

– ایجاد ارزش های خاص و ویژه برای برند

– پیشتازی از رقبا و بدست آوردن مشتری های وفادار

– فرهنگ سازی کانسپت جدید از محصولات یا خدمات

– تعامل،توصیف و مذاکره حضوری با خریدار و جذب نظرات،انتقادات و پیشنهادات

– فراهم سازی امکان فروش و تبلیغات به صورت همزمان با نتایج فوق العاده

– از طریق پروموشنامکان بهره برداری به هنگام از مناسبت ها،جشنها،روزهای ملی،مسابقات،کارناوال های خاص تبلیغاتی و … به بهترین شکل ممکن فراهم می گردد.

تیم سمپلینگ و پروموشن فروشراه با بیش از 2800 نفر نیروی سمپلینگ و پروموشن حرفه ای در سراسر ایران در تمامی شهرهای: تهران،کرج(البرز)،اصفهان،شیراز،مشهد،قزوین،اردبیل،تبریز،کیش،بندرعباس،مازندران،رشت،قم،کاشان،یزد،اهواز،گیلان و …. با استفاده از نیروهای بومی قدرتمندترین پروژه های سمپلینگ و پروموشن را برای شما محقق می سازد.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *