اجرای مرچندایزینگ و تبلیغات pop جهت چای کاپیتان در فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت های تهران،مشهد و اصفهان توسط تیم مرچندایزر گروه توسعه تجارت فروشراه صورت پذیرفته است.
مرچندایزینگ جهت برند کاپیتان
این پروژه که با آموزش های مهارتهای ارتباطی،فن بیان و آنالیز نقطه فروش همراه بوده است و توانست سهم از شلف مناسبی را برای این برند در فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها ایجاد کند،اجرای پروژه های مرچندایزینگ در اصناف مختلف کاملا متفاوت می باشد به عنوان مثال گاهی اوقات برند مورد نظر نوشابه یا دوغ می باشد به همین دلیل برندی که محصولات آن در چند ردیف جلویی یخچال چیده شده باشد در 90 درصد مواقع گزینه مورد انتخاب مشتری می باشد و گاهی اوقات صحبت از محصولاتی است که به نسبت سایر محصولات وفاداری به برند آنها بیشتر می باشد و کار کمی سخت تر است به عنوان مثال شما برندهای چای را در نظر بگیرید برای انجام پروژه های مرچندایزینگ چای باید بهترین شلف در نقطه فروش را در اختیار بگیریم و این کار باعث می گردد محصول شما یادآوری دیگر تبلیغاتتان و هویت برندتان در ذهن مصرف کننده در نقطه فروش باشد و دقیقا ما به اجرای پروژه های مرچندایزینگ،تبلیغات pop و تبلیغات pos گل آخر میگوییم و فعالیتهای دیگر مثل تبلیغات در تلویزیون،بیلبرد،مجله و … پاس کاری هایی می باشند که مشتری را به سمت و سوی نقطه فروش سوق دهند و پس از آن گل نهایی را تبلیغات در نقطه فروش می زند چون تمامی فعالیتهای شما را در لحظه تصمیم به خرید که هدف هر شرکتی می باشد را یادآوری می نماید
چنانچه برند شما در دید مصرف کننده باشد و فعالیتهایی مثل مرچندایزینگ و تبلیغات در نقطه فروش را انجام داده باشید از طرفی اولویت برداشتن کالا و انتخاب کالای شما بالاتر می رود و از طرف دیگر تمامی فعالیتهای گسترده تبلیغات ATL نظیر آگهی های تلویزیون،بیلبرد،مجله و … زمانی اثر بخشی بیشتری دارند که تبلیغات در نقطه فروش یادآور دیگر تبلیغات برند شما باشد.