post

سمپلینگ محصولات نودل کره ای

سمپلینگ محصولات نودل کره ای در سوپر مارکت های گرید A و A+ و همچنین فروشگاه های زنجیره ای توسط تیم سمپلینگ حرفه ای گروه توسعه تجارت فروشراه : رشته فرنگی بدلیل اینکه طعم خوبی دارد و راحت تهیه می شود تبدیل به غذایی شده است که اغلب مصرف می شود و به عبارتی جایگزین غذاهای سالم شده است درباره نودل شین رامیون یک غذای لذیذ کره ای است که از... بیشتر بخوانید
post

پروموشن و سمپلینگ عطرهای لاکچری برند تیزیانا ترنزی

پروموشن و سمپلینگ عطرهای لاکچری برند تیزیانا ترنزی در پاساژهای لوکس تهران،اصفهان،مشهد و شیراز عطر تیزیانا ترنزی مارما-Tiziana Terenzi Maremma عطری است گرم وتلخ. این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر تیزیانا ترنزی مارما-Tiziana Terenzi عطری است مردانه و زنانه و خاص. پروموشن و سمپلینگ عطرهای لاکچری برند تیزیانا ترنزی پروموشن و... بیشتر بخوانید
post

برند شخصی قدرتمند داشته باشید

برند شخصی قدرتمند داشته باشید: راه اندازی یک کسب و کار آسان نخواهد بود. موفقیت . پیروزی، حاصل کار و تلاش شبانه روزی و یادگیری است. هر کارآفرینی به شما خواهد گفت که عشق و علاقه، تلاش و از همه مهم تر، تمرکز مستمر بر خلق برند شخصی از اهمیت زیادی برخوردار است. علت این امر آن است که انسان ها دوست دارند طرف حسابشان شخص باشد نه شرکت. بهره... بیشتر بخوانید
post

ایده های بزرگ که مخاطبان بزرگی دارند

ایده های بزرگ که مخاطبان بزرگی دارند : ایولو که در سال ۲۰۰۲ تأسیس شده است، از جمله آژانس‌های بازاریابی معتبر دنیای امروز به‌شمار می‌رود که تمرکز اصلی آن روی ارتباطات دیجیتال و یکپارچه است. این شرکت از طریق دستگاه‌های ارتباطی دیجیتال و ارائه برنامه‌های کاربردی، فعالیت‌های تبلیغاتی خود را پی می‌گیرد. هدف اصلی این آژانس... بیشتر بخوانید
post

جذب مشتری به شیوه مارکتینگ آهن ربایی

جذب مشتری به شیوه مارکتینگ آهن ربایی : Inbound Marketing  روشی از بازاریابی و فروش اینترنتی است که به ترغیب کاربران پرداخته و از طریق به‌کارگیری آن، مشتری به سمت کسب‌وکار شما جذب می‌شود. بگذارید ببینیم مشتری با استارت‌آپ شما چطور روبه‌رو می‌شود. فرض کنیم یک عطرفروشی آنلاین راه‌انداخته‌اید. هیچ‌کس شما را نمی‌شناسد و مشتریان‌تان در... بیشتر بخوانید
post

تبلیغات و پروموشن های بانک‌ها ‌در شبکه‌های اجتماعی

تبلیغات و پروموشن های بانک‌ها ‌در شبکه‌های اجتماعی : یکی از مدرنترین شیوه های ارتباطات با مشتریان حضور گسترده ی تبلغاتی درشبکه‌های اجتماعی است. روند کسب و کار با سرعت هرچه تمام تر به سوی حضور در شبکه های اجتماعی و تبلیغات در آنجا پیش میرود. بنابراین شرکت‌ها وارگان ها باید توجه ویژه‌ای به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی داشته... بیشتر بخوانید
post

کمپین تبلیغاتی بیلبوردهای اموجی پپسی با همراهی اینستاگرام

کمپین تبلیغاتی بیلبوردهای اموجی کمپانی  پپسی با همراهی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اموجی  ها شکلک ها و صورتکهایی هستند که در پیامهای مجازی و تارنماهای ژاپنی استفاده می‌شدند  و بعدها در سراسر جهان گسترش یافت.اموجی در واقع به معنای خط تصویری است. این شکلک‌ها متعلق به فرهنگ ژاپنی ها هستند مثلاً رکوع (برای عذرخوهی). نفوذ به دنیایی... بیشتر بخوانید
post

سمپل و ساشه چیست ؟

سمپل و ساشه چیست ؟ سمپل یا همان نمونه محصول رایگان یکی از جذاب ترین ابزارها و روش های تبلیغاتی می باشد که معمولا با استقبال با شکوهی همراه می شود و می تواند حس تجربه واقعی استفاده از محصولاتتان را برای مصرف کننده خلق نماید. سمپل ( sample) در زمینه های مختلف و گروه کالاهای متفاوتی تولید و عرضه می گردد که گاهی در ظرف هایی مشابه خود محصول... بیشتر بخوانید
post

سمپلینگ و پروموشن پاستیل در نمایشگاه مواد غذایی

سمپلینگ و پروموشن پاستیل در نمایشگاه مواد غذایی : پاستیل فعالیت خود را در سال 1888 میلادی با تولید  آدامس و محصولات  ژلاتین با استفاده از تکنولوژی مدرن آغاز نمود.که در آن زمان یکی از اولین برند های موفق تولید آدامس و  محصولات ژلاتینی بوده, در همان ابتدای ورود محصولات پاستیل به بازار ایالت متحده آمریکا بسرعت شهرت و محبوبیت چشمگیری... بیشتر بخوانید