آیا میدانید پروموشن چیست و چه کمکی به کسب و کار شما خواهد؟ در این مقاله به بررسی تاثیر آن بر روی کسب و کارهای مختلف می پردازیم. پیشبرد یا ترویج فروش موجب افزایش آگاهی از برند و محصول شما شده و افزایش فروش محصولات را به همراه خواهد داشت. روشهای ترویج فروش برای معرفی محصولات جدید نیز بازخورد خوبی خواهد داشت.
بدین ترتیب مشتریان و مصرف کنندگان از این طریق با محصولات آشنا شده و توسعه فروش اتفاق می افتد. اجرای پروموشن در پیشبرد و ترویج محصول دارای این مزیت است که نسبت به روشهای تبلیغاتی و انواع متدهای بازاریابی دیگر از هزینه کمتری برخوردار هستند، لذا بسیار مناسب کسب و کارهای کوچک و سازمانهایی است که بودجه کمی برای این منظور در نظر دارند.
اجرای پروموشن
اجرای پروموشن می تواند تحت عنوان تخفیف در قیمت محصول به عنوان متداول ترین روش پیشبرد و ترویج فروش باشد و یا مواردی مانند افزایش فروش از طریق شبکه های اجتماعی و کانالهای مجازی؛ هدایای تبلیغاتی که به همراه محصول به مشتریان عرضه می شود؛ کوپن های تخفیف در خرید؛ ایجاد روشهای فروش اقساطی؛ استفاده از روشهای سمپلینگ در مراکزی مانند فروشگاهها، سازمانها و مکانهای پرتردد؛ بسته بندی چندین کالا با یکدیگر و فروش آنها بصورت یکجا؛ برگزاری انواع مسابقات، قرعه کشی و اهدا جوایز؛ استفاده از تولید محتوا و معرفی محصول در سایت ها و بلاگ های پر مخاطب؛ بکاربردن نسخه آزمایشی و شرایط تست رایگان برای محصولات و خدمات جدید؛ ایجاد باشگاه مشتریان و ترغیب حس وفاداری مشتریان از جمله راهکارهای ترغیب مشتریان به خرید بیشتر محصولات و خدمات و اجرای پروموشن محسوب می شوند.
اجرای پروموشن توسط شرکت فروشراه
پروموشن و انواع روشهای اجرای آن و تاثیر آن در صنایع مختلف را بررسی کردیم. اگر به اهمیت و تاثیر اجرای روشهای ترغیب و تحریک مشتریان به خرید بیشتر پی برده اید، در ادامه به معرفی یکی از برترین شرکتها در این زمینه می پردازیم. شرکت فروشراه با سالها تجربه در اموری همانند اجرای پروموشن، سمپلینگ، دیجیتال مارکتینگ، سیال بورد، طراحی سایت، مرچندایزینگ، برگزاری نمایشگاه، ون تبلیغاتی، تحقیقات بازار و غرفه سازی نمایشگاهی خدمات حرفه ای و برتر به شما عرضه می نماید.
اگر برای پیشبرد فروش محصول و خدمت خود و یا ترویج و معرفی محصول جدید خود نیاز به اجرای پروموشن دارید، تیم حرفه ای فروشراه بهترین گزینه برای شماست. شرکت فروشراه برای هر نوع کسب و کار با توجه به نوع محصول و خدمت، هدف و انگیزه از اجرای پروموشن و میزان بودجه در نظر گرفته شده بهترین راه حل و روش را پیشنهاد و اجرا می نماید. بدین ترتیب با صرف هزینه اندک نسبت به انواع روش های تبلیغاتی و بازاریابی سنتی، می توان نتیجه و بازخورد بیشتری انتظار داشت. به عنوان مثال در برخی مواقع سمپلینگ می تواند راهکار خوبی بشمار رفته و در برخی موارد دیگر غرفه سازی و شرکت در نمایشگاه و یا رویدادهای خاص و انجام برخی کارها همانند سیار بورد نتیجه بهتری خواهد داشت.
با اجرای پروموشن بستر مارکتینگ مناسبی را آماده کنید!
با اجرای پروموشن از راه و روش های مختلف میتوانید از تمام ظرفیت های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات خود و شناساندن ظرفیت های محصولاتتان بهره ببرید ،هرچه بیشتر از این ظرفیت ها استفاده کنید فروش شما در کوتاه مدت و بلند مدت بهتر و بیشتر خواهد بود .
اجرای پروموشن می تواند تحت عنوان تخفیف در قیمت محصول به عنوان متداول ترین روش پیشبرد و ترویج فروش باشد و یا مواردی مانند افزایش فروش از طریق شبکه های اجتماعی و کانالهای مجازی؛ هدایای تبلیغاتی که به همراه محصول به مشتریان عرضه می شود؛ کوپن های تخفیف در خرید؛ ایجاد روشهای فروش اقساطی؛ استفاده از روشهای سمپلینگ در مراکزی مانند فروشگاهها، سازمانها و مکانهای پرتردد؛ بسته بندی چندین کالا با یکدیگر و فروش آنها بصورت یکجا؛ برگزاری انواع مسابقات، قرعه کشی و اهدا جوایز؛ استفاده از تولید محتوا و معرفی محصول در سایت ها و بلاگ های پر مخاطب؛ بکاربردن نسخه آزمایشی و شرایط تست رایگان برای محصولات و خدمات جدید؛ ایجاد باشگاه مشتریان و ترغیب حس وفاداری مشتریان از جمله راهکارهای ترغیب مشتریان به خرید بیشتر محصولات و خدمات و اجرای پروموشن محسوب می شوند.
آشنایی با خدمات متنوع شرکت فروشراه در اجرای پروموشن
شرکت فروشراه به عنوان مجری حرفه ای اجرای پروموشن و سملینگ در ایران خدمات تخصصی زیادی به سازمانها و شرکتهای مختلف ارائه نموده است. کلیه مراحل از آموزش و یادگیری نیروهای اجرا کننده تا دریافت بازخورد و ارزیابی عملکرد تیم اجرایی توسط شرکت فروشراه صورت می پذیرد.
شرکت فروشراه بهترین و موثرترین مکانها برای اجرای پروموشن و سمپلینگ را به مشتریان خود پیشنهاد می نماید. فروشگاه های زنجیره ای بزرگ همانند شهروند، هایپر استار، اتکا، رفاه و غیره؛ مراکز گردشگری و تفریحی مانند پارکها و بوستانها، باشگاههای ورزشی، دربند، توچال و نظیر آن؛ مراکز خرید و پاساژهای بزرگ، نمایشگاهها و همایشهای تخصصی، فروشگاهها وسوپرمارکتهای بزرگ و یا ون های سیار از جمله مراکز و مکانهای مهم و روشهای موثر در اجرای پروموشن و سمپلینگ بشمار می روند. شرکت فروشراه با داشتن کارنامه ای موفق در امور پروموشن و شمپلینگ و موفقیت در پروژه های بزرگ در سطح ملی و خارج از کشور، عرضه خدمات حرفه ای و تخصصی و رضایت مشتریان را در سر لوحه کار خود قرار داده است. فروشگاه ها، مراکز خرید، برندهای مختلف، بانکها، شرکتها و تولید کننده های بزرگ و معتبری در ایران از خدمات فروشراه در اجرای پروموشن بهره برده و ترویج و پیشبرد فروش محصوات و خدمات خود را مشاهده نموده اند.
تیم سمپلینگ و پروموشن فروشراه با بیش از 2800 نفر نیروی سمپلینگ و پروموشن حرفه ای در سراسر ایران در تمامی شهرهای ایران با استفاده از نیروهای بومی قدرتمندترین پروژه های سمپلینگ و پروموشن را برای شما محقق می سازد.