تبلیغات در نقطه فروش و راندمان بالایی از فروش

تبلیغات در نقطه فروش

تبلیغات در نقطه فروش : در حالی که انواع مختلف تبلیغات خرده فروشان ممکن است پایگاه های مشتری مداری را به صورت متفاوت ارائه دهند ، نمایشگرهای POS امروزه دارای جذابیت جهانی هستند. با وجود نشان دادن یک خرید غیرمترقبه ، موارد POS مخصوصاً مشتریان حساس به قیمت را جذب خود می کند ، زیرا معمولاً به عنوان کالاهای “ارزان قیمت” نمایش داده می شوند.

تبلیغات در نقطه فروش

چه کسانی از تبلیغات در نقطه فروش استفاده می کنند؟

تبلیغات برای رستوران ها و فروشگاه های غذایی :

  • رستوران ها و خرده فروشان برای تشویق مشتریان به خریدهای لحظه آخری ، از تاکتیک های تبلیغات در نقطه فروش استفاده می کنند. اما ، به دلیل اینکه خرده فروشان محصولات تجاری دیگری را نیز بفروش می رسانند ، از روش تبلیغات در نقطه فروش برای هر شرکت استفاده کرده و انها نیز امروزه بیشتر از این نوع تبلیغات استفاده می کنند.
  • فروشگاه های مواد غذایی معمولاً قفسه های کالا را در بین هر یک از فروش موجود خود قرار می دهند و این شامل کالاهایی مانند مجله ، آب نبات ، آدامس و باتری است. اغلب نوشیدنی ها در انتهای این نمایشگرها در یک واحد کوچک نشان داده می شود. مواردی که در تبلیغات در نقطه فروش قرار دارند اغلب با سرعت یک و نیم تا سه برابر سریعتر از همان محصول روی یک قفسه در جای دیگر فروشگاه به فروش می رسد و برخی از کالاهای موجود در سوپر مارکت ها با ترافیک بالا 64 برابر سریع تر به فروش می رسند.
  • فروشگاه های غذایی موجود در پمپ بنزین به طور مشابه محصولات خود را در پیشخوان به فروش می رساند. در آنجا به طور مثال ویتامین های انرژی زا گوشت گاو و گوسفند از کالاهایی هستند که به آنهایی که معمولاً در فروشگاه های مواد غذایی فروخته می شوند، افزوده می شود.
  • رستوران های فست فود معمولاً دسرها و کارتهای هدیه را در POS خود نمایش می دهند. رستوران های ناهارخوری که مشتریان بیشتر هنگامی که به سمت پیشخوان می روند با وجود موارد تبلیغاتی ، هزینه های زیادی را صرف می کنند.

سمپلینگ و افزایش فروش

تبلیغات در نقطه فروش برای خرده فروشان:

  • مشاغل خرده فروشی ، از جمله فروشگاه های سخت افزاری ، فروشگاه های قطعات خودرو ، فروشگاه های سرگرمی و سایر موارد ، اقلام ارزان قیمت خود را در مکانهای پرداخت اقساطی خود قرار می دهند.
  • شرکت های دخانیات بخش اعظمی از تبلیغات خود را بر روی تبلیغات در نقطه فروش متمرکز می کنند. اگرچه نمایش و تبلیغات آنها نسبت به سایر محصولات دارای مقررات قانونی بیشتری است.
  • برندها می توانند فضای نمایش را در POS خرده فروش ها به فروش برسانند و یا حتی از نرم افزار سیستم POS برای تبلیغ محصول خود استفاده کنند. به عنوان مثال ، هلمن برنامه ای را طراحی کرد که دستور العمل های چاپ شده با سس مایونز هلمن (و سایر محصولات خریداری شده در همان زمان) را بر روی رسید مشتریان ، چاپ کرد که منجر به افزایش فروش شد زیرا مشتریان سس مایونز او را برای استفاده بیشتر می خریدند.
تبلیغات در نقطه فروش
تبلیغات در نقطه فروش

تبلیغات در نقطه فروش برای استارباکس ها و دیگر سازمان ها:

  • استارباکس ها، نمونه خوبی از بازاریابی POS است ، به شرط آنکه کالاهایی با قیمت ارزان تر را در آنجا به نمایش بگذارید ، یک نرم افزار POS که فروش پیشنهادی را تسهیل می کند و یک برنامه که باعث تکرار تجارت و فروش بالا می شود.
  • سازمان های غیرانتفاعی می توانند پلاک های کاغذی (که به آن پینوپ ها ، نمادها یا تلفن های همراه نیز گفته می شود) را در محل فروش بفروشند ، که بصری بوده و نشان دهنده اهدای مبلغ ساخته شده است و پاداش اجتماعی را برای اهدا (مانند قرار دادن نام اهدا کننده در اختیار مشتری) قرار می دهند.

تبلیغات در نقطه فروش برای برندها و تولید کنندگان:

 

سمپلینگ بهترین روش تبلیغات در نقطه فروش

 

در بازاریابی به روش سمپلینگ نیروهای کاملا مسلط و آموزش دیده ، دارای مهارت های ارتباطی قوی ، فن بیان ، با ظاهری آراسته و شیک و با تسلط کامل نسبت به محصول و مزیت های رقابتی آن از افرادی که از یک منطقه عبور می کنند دعوت می نمایند تا از محصول به عنوان نمونه تست کنند و سپس در هنگامی که مشتری در حال تست محصول است با لحنی زیبا و دلنشین از مزیت های محصول برای مشتریان صحبت می کنند و با فن بیان قوی سعی می کنند که مشتری نسبت به خرید محصول راغب شود و فرد سمپلر با مهارت خود سعی می کند تا نام و کیفیت محصول را در حافظه مشتری برای طولانی مدت حک کند .

اگر از سمپلینگ اطلاعات کافی را ندارید مطلب سمپلینگ چیست ؟ به شما کمک می کند تا با خدمات سمپلینگ و مزایای آن آشنا شوید.

برخی از محصولات که امکان تست نمونه آزمایشی ندارند مانند لوازم صوتی و تصویری ، لوازم دیجیتال ، لوازم خانگی ، فرد سمپلر با ارائه بروشور و کاتالوگ محصول اقدام به ترغیب مشتری می نماید که نام دیگر آن پروموشن است .

سمپلینگ : گروه توسعه تجارت فروشراه با رعایت کامل تمامی  قواعد و اصول علمی روز دنیا و با بهره گیری از دانش بین المللی بزرگترین اساتید علم تبلیغات و مارکتینگ از طریق سمپلینگ و ارائه سمپلر استفاده از حرفه ای ترین سمپلرها راهی مطمئن برای ورود ماندگار در ذهن مصرف کننده را ایجاد می کند، بدون شک می توان گفت در دنیای تبلیغات امروزی سمپلینگ پر قدرت ترین و اثر بخش ترین گونه تبلیغاتی برای خلق مشتری های وفادار می باشد .

 

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *