سمپلینگ برند آزارو

سمپلینگ برند آزارو

سمپلینگ برند آزارو در پاساژهای لوکس تهران توسط فروشراه. ما مفتخر هستیم که برای اولین بار در ایران اعتماد برندهایی لوکس و شاخص همانند : آزارو , کریستین دیور ،جورجیو آرمانی  را جلب نماییم و  در پاساژهای لوکس ایران بهترین و با کیفیت ترین پروژه را توسط سمپلرها و پروموتر های حرفه ای گروه توسعه تجارت فروشراه به اجرا در آوریم .

سمپلینگ برند آزارو

با برنامه ریزی های قدرتمند واحدسمپلینگ و پروموشن فروشراه موفق به ایجاد ارتباطی موثر با مصرف کننده از طریق تعاملی درست گردیدند و نقش موثری در افزایش فروش این برند قدرتمند داشتند.

سمپلینگ

اعتقاد ما بر این است که با افزایش ورود برندهای لوکس دنیا به ایران باید در تمامی زمینه ها از جمله فعالیتهای تبلیغاتی،سطح کیفی پروژه ها را بالاتر برد و با استانداردهای بین المللی علمی تبلیغات روز دنیا پروژه ها را به انجام رساند،تمام تلاش واحدهای ما بر این است که برترین پروژه های سمپلینگ و همینطور برترین پروژه های پروموشن را به انجام رساند.

سمپلینگ برند آزارو
سمپلینگ برند آزارو

سمپلینگ برند آزارو

سمپلینگ و پروموشن معانی و مفاهیم بسیار گسترده تر از این چیزی که در اکثر پروژه های ایران در حال انجام است دارد و باید با دیدگاه علمی و تخصصی به آن نگاه شود و نیاز به افکار خلاقانه دارد،ما در مقاله های قبلی خود اشاره نمودیم که در اجرای پروژه های پروموشن و ایونت محدودیت های صنفی وجود ندارد.

یکی از دستاوردهای مهم فروشراه در سمپلینگ و پروموشن عطرهای آزارو  که  به اجرا در آمد, آشنا کردن مصرف کننده با محصولی با رایحه بی نظیر بود.

ما همیشه با دقت به حرف های شما گوش می دهیم، با سلایق و روحیات شما آشنا می شویم زیرابه این امر معتقدیم که شناخت تمام و کمال مشتریان ما تنها راه موثر برای خلق پروژه هایی با بازدهی بالا و بی عیب و نقص می باشد.

 

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *