کمپین خلاقانه اسکیت درایو

کمپین خلاقانه اسکیت درایو

کمپین خلاقانه اسکیت درایو : وقتی صحبت از تبلیغات و مارکتینگ  می‌شود یکی از نکته هایی که به ذهن ایده پردازان میاید خلاقیت در ایده پردازی و اجرای کمپین تبلیغاتی است، اما گاهی آنقدر غرق خلاقیت می‌شوند که فراموش می‌کنند تبلیغ باید به فروش ختم شود!

کمپین تبلیغاتی خلاقانه زمانی موفق و موثر است که نه تنها به مخاطب یادآوری می‌کند که قرار است چه چیزی را بخرد بلکه کاملا مخاطب را درگیر خود کند.

فروشگاه درایو The Drive Skate Shop در کانادا که به فروش محصولات ورزش‌های زمستانی مانند اسکیت می‌پردازد یک کمپین تبلیغاتی جدید اجرا کرده بود که علاوه بر حفظ خلاقیت در کانسپت دقیقا مشتری بالقوه خود را هدف قرار داده بود.

کمپین تبلیغاتی این فروشگاه ترکیبی از یک سری پوسترهای قابل اسکیت کردن بود. در اصل یکی از مدیاهای سنتی در تبلیغات به کمک خلاقیت به یک مدیای مدرن و بسیار جذاب تبدیل شده است.

کمپین خلاقانه اسکیت درایو

در این کمپین تبلیغاتی با استفاده از سازه های چوبی، مدیاهای تبلیغاتی مانند پوستر تبدیل به ابزاری برای اسکیت سواری شده تا افراد علاوه بر آشنایی با این فروشگاه در ذهن خود تصویرسازی از این ورزش داشته باشند. علاوه بر این امکان اسکی کردن روی پوسترهای فروشگاه درایو نیز ممکن بود.

کمپین خلاقانه اسکیت درایو
کمپین خلاقانه اسکیت درایو

برگزاری کمپین به این شکل علاوه براینکه باعث خواهد شد نام محصول یا برند در ذهن مخاطب به خوبی باقی بماند، به نوعی به تبلیغات دهان به دهان WOM نیز تبدیل می شود. فراموش نکنید که تبلیغات باید در خدمت فروش محصول باشد و نه صرفا خلاقیت!

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *