تامین نیروی نمایشگاه

تامین نیرو نمایشگاه

امروزه حضور غرفه داران تخصصی در برپائی نمایشگاهها به امری متداول تبدیل شده است . از طریق اجرای ایونت مانند نمایشگاه و تامین نیروی نمایشگاهی  که به‌خوبی به ‌صورت بومی تبلیغ و ترویج‌شده است، انرژی مضاعفی به کسب ‌وکار خود بدهید. به عبارتی استفاده از نمایشگاه و نیروهای آموزش دیده  برای ترویج کسب‌وکار بهترین کاری است که می‌توانید برای کسب‌وکار خودتان بکنید و از این طریق آن را زنده کنید.

توجه داشته باشید که مدت ‌زمان زیادی است که مردم از نزدیکی محل کسب ‌وکار یا غرفه شما در حال عبور هستند و شاید برایشان سؤال شده باشد که درواقع در پی انجام دادن چه‌کاری هستید؟ آن‌ها دقیقاً به این منظور نیاز به یک محرک کوچک دارند تا به‌واسطه آن وارد محل کسب‌ وکار شما شده و ارتباط بهتری با شما برقرار کنند. شما چطور می‌توانید محل کسب خودتان را مملو از افراد و مشتریان بالقوه کنید، از تبلیغات دهان‌به‌دهان برخوردار شوید و تصویری مثبت از خودتان ارائه دهید.

تامین نیروی انسانی نمایشگاه

با انتشار اطلاعات در مورد رویداد شما با استفاده از تمامی اطلاعات کلیدی از قبیل تاریخ، زمان، موقعیت فیزیکی و زمینه‌های تخصصی فعالیت شما، کسب‌وکار شما مکانی را در ذهن مخاطبین برای خودش ایجاد کرده و در آن ماندگار می‌شود. سپس شما تنها باید مراجعه مجدد آن‌ها به خودتان را ساده کنید تا آن‌ها در جشن و برنامه شما حضور پیدا کنند. استفاده از اعلان‌ها و برنوشته‌های رنگی و جذاب موجب می‌شود آن دسته از افرادی که تراکت شما به دستشان رسیده، سریع‌تر شمارا پیدا کنند و همچنین دیگر افرادی که از نزدیکی شما عبور می‌کنند، دلیل حضور و جمع شدن دیگران در محل کسب‌وکار شمارا بدانند.

تامین نیروی نمایشگاه

کمپین موفق شما نتیجه برنامه‌ریزی و علاقه در کنار دسترسی پیدا کردن و اعلام عمومی رویدادها و برنامه‌های شماست! اگر صدای خودتان را به گوش مخاطبین نرسانید، مردم از حضور شما مطلع نمی‌شوند. خجالت نکشید، در طراحی اعلان‌ها و برنوشته‌های خودتان انرژی مضاعف صرف کنید، اخبار خود به سطح خیابان‌ها برسانید و ….! به‌طور شخصی به مردم بگوئید، از کارکنان خود بخواهید که به دوستان، همسایگان و افراد خانواده خودشان بگویند

تامین نیروی نمایشگاه

نيرو جهت غرفه نمايشگاه

حتماً توجه داشته باشید که رویداد ترتیب داده شد، از ویژگی‌ها و استانداردهایی در حد انتظار و توقع مخاطبین برخوردار باشد تا از حضور این افراد در برنامه‌های خودتان مطلع شوید. به یا داشته باشید که افراد خوشحال مطمئناً رویداد شمارا به یاد آورده و زمانی که در مورد شما فکر می‌کنند احساس خوبی خواهند داشت و همین احساس خوب موجب صحبت کردن در مورد شما می‌شود.

خاطر نشان می شود که در اجری یک ایونت موفق از فعالیت‌های سمپلینگ، پروموشن، رودشو، تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی پیش و پس از ایونت در شبکه‌های مجازی و …. باید بهره گرفت و شرکت نوین سمپلینگ برای ایونت های شما می تواند تلفیقی از تمامی موارد صدرالاشاره را به انجام برساند.

استفاده از نیروهای متخصص غرفه دار نمایشگاهی (Informtion) برای پشت کانتر و در ضمن مهمانداران حرفه ای و مسلط به شغل در کنار حضور مترجمین مسلط به ادبیات نمایشگاهی امری بدیهی و لازم برای حضوری موفق در نمایشگاه‌ها می‌باشد. کلیه نیروهای غرفه دار با پوشش متناسب و استاندارد نمایشگاهی و منطبق با فرمان العملهای صادره از حراست نمایشگاه و در ضمن تجربه و تخصص کافی در جذب مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل در خدمت اهداف شرکت شما خواهند بود .

آژانس تبلیغاتی فروشراه مجری برتر غرفه سازی نمایشگاهی کلیه ضمانت های لازم را از نیروهای انسانی دریافت می کند تا اینکه شرکت کنندگان در نمایشگاه با اعتماد کافی برای دوره نمایشگاهی از تخصص آنها بهره‌گیری کنند.

اشتراک گذاری :
آخرین مطالب بلاگ فروشراه
اشتراک رایگان پیامک
برای عضویت در خبرنامه پیامکی و استخدام سریع لطفا اطلاعات خود را وارد نمایید.
نام:
موبایل:
گروه:
لطفا کدفعال سازی را وارد کنید:
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *